شنبه ۰۷ اسفند ۰۰ | ۰۵:۴۵ ۹ بازديد
تلفن سانترال دو خط
سانترال این فناوری انتقال صدای دیجیتال را در فرکانس های مختلف پخش می کند و باعث بهبود حریم خصوصی و کاهش تداخل بین مشترکین مختلف می شود. برخلاف تلفن سانترال های سیمی، یک تلفن سانترال بی سیم برای تامین انرژی ایستگاه پایه به برق اصلی نیاز دارد. انرژی گوشی بی سیم توسط یک باتری قابل شارژ تامین می شود که زمانی که گوشی در پایه خود قرار می گیرد شارژ می شود. تلفن سانترال رادیویی (تلفن سانترال بدون سیم) حداقل دو دهه از تلفن سانترال های بی سیم پیشی گرفته است. اولین سرویس، MTS یا سرویس تلفن سانترال همراه در سال 1946 وارد خدمت شد. از آنجایی که این محدوده برای پوشش وسیع ترین منطقه خدمات ممکن در نظر گرفته شده بود، ظرفیت بسیار کم بود و فناوری اولیه لوله باعث شد تجهیزات نسبتاً بزرگ و سنگین باشد. با شروع در سال 1963، تیم کوچکی از مهندسان آزمایشگاه بل موظف شدند تا یک تلفن سانترال بی سیم دوبلکس عملی و کاملاً کاربردی ایجاد کنند. این تیم شامل (به ترتیب حروف الفبا): SM Baer، GC Balzer، JM Brown، WF Clemency، M. Rosenthal و W. Zinsmeister، تحت هدایت WD تا سال 1964، مدل های تخته نان در آزمایشگاه کار می کردند. طی سالهای 1964-1965 اینها پالایش شدند. بسته بندی شده برای آزمایش در اطراف آزمایشگاه های بل Holmdel NJJ این سیستم تحت مجوز آزمایشی بر روی کانال های کنترل شده کریستالی در باندهای 35 و 43 مگاهرتز با استفاده از FM، فرستنده کم توان و گیرنده سوپرهت حساس کار می کرد. نظارت کامل بر تمام عملکردهای تلفن سانترال، از جمله قلاب خاموش و شماره گیری از طریق سیستم نظارت بر صدای خارج از باند ارائه شد. مدلی که برای مصارف خانگی ساخته شده است به گونه ای طراحی شده است که شبیه یک گوشی تلفن سانترال استاندارد (هر چند حجیم) باشد. ایستگاه پایه جعبه کوچکی بود که به یک شبکه تلفن سانترال استاندارد متصل بود. حدود 50 دستگاه در یک فروشگاه مدل Western Electric در Andover Mass ساخته شد.
سانترال سامسونگ
سانترال قبل از گوشی های هوشمند، تلفن سانترال ثابت راهی بود که بیشتر مردم در تماس بودند. و تا زمانی که شماره گیری مستقیم رایج شد، اغلب به کمک اپراتور تابلو برق برای کمک به تماس های راه دور، جمع آوری تماس ها یا تماس با پلیس یا آتش نشانی در مواقع اضطراری نیاز بود. اکثر اپراتورهای تابلوهای برق زنانی بودند که از آنها انتظار می رفت تحت فشار مودب، زود اندیش و صبور باشند. آنها به همه نوع درخواست ها رسیدگی می کردند، از ارائه وقت روزانه گرفته تا مسائل ظریف تر. اپراتورها در ایستگاه های سوئیچینگ محلی به نام مبادلات تلفن سانترال مستقر بودند، جایی که آنها تماس هایی را که به صورت چراغ روی تخته سیم ظاهر می شد، مراقبت می کردند. شیرین دزموند از واترویل، مین. تماس گیرنده یک شماره تلفن سانترال ارائه می دهد. اپراتور تماس گیرنده را به مدار مربوطه وصل می کند و voila! چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟ لورین لوس از لهستان، مین. لوس به تازگی به عنوان اپراتور تابلو شروع به کار کرده بود. او می گوید آنقدر آشفته شده که آموزش های خود را برای برخورد با شرایط اضطراری فراموش کرده است. دزموند و لوس بخشی از گروهی متشکل از 30 اپراتور سابق بودند که اخیراً در رستورانی در آبرن، مین، داستان های خود را برای ناهار رد و بدل می کردند. زنان می گویند که اکثر تماس گیرندگان عموماً آنقدر بی ادب نبودند. این نگرانی وجود داشت که اپراتورها ممکن است مکالمات شخصی را استراق سمع کنند. گیل سیمپسون می گوید و گاهی این اتفاق می افتاد، اگرچه برخلاف قوانین بود. او داستانی را به یاد می آورد که شامل گفتگوی داغ بین یک مرد و یک زن روی تلفن سانترال است. قرار بود اپراتور وقتی سه دقیقه اولش تمام شد به او هشدار دهد. سیمپسون می گوید اگر مدرک دانشگاهی نداشتید، اپراتور تلفن سانترال بودن گزینه خوبی بود. او 32 سال برای شرکت تلفن سانترال کار کرد. و در حالی که چراغ های تخته سیم قدیمی او تاریک شده است، او و دیگران خاطرات خوشی از دورانی دارند که تماس با کسی کمی پیچیده تر بود، اما اپراتورها برای کمک به هر موقعیتی آماده بودند.
سانترال صاایران
سانترال مدل شماره تلفن سانترال بازار معمولاً در مناطق مختلف در سراسر جهان جهانی است، قطعاً برای زمین های قابل توجهی که شامل Down under است. شماره تلفن سانترال بریزبن، ملبورن و علاوه بر این سیدنی، به عنوان مثال، فقط برای مشاغل کوچک ارائه می شود. هنگامی که مکاتبات مناسب را در مورد همه اعضای حقوق بگیر در مورد جمعیت، و به علاوه قطعاً کارگران، خریداران و به علاوه مشتریان بالقوه کشور، ارائه می کنند، به سادگی به عنوان یکی از نشانه های طول عمر در مورد مشاغل خانگی در نظر گرفته می شوند. پلتفرم های تماس کاری به یک ارائه دهنده ارتباطات راه دور که واقعاً به آن نیاز دارد کمک می کنند، فقط با ویژگی هایی که معمولاً به ایجاد دوستی کاربر کمک می کنند. ارائه افکار، متصدی معاملات ارز، پایگاه داده، به عنوان مثال تماس فقط از طریق فهرست، و به علاوه تغییر مسیر فقط برای انواع دیگر سیم های داخلی، معمولاً مسائل ارزشمندی هستند که باید فقط توسط کسب وکارهای کوچک با توجه به ظهور کار شود. وب سایت ها با پلتفرم های تماس مختلف انتخابی عرضه می شوند که در آن کیفیت ها. علاوه بر این، اگر یک تامین کننده در حال بلوغ دارید، ممکن است به دنبال محصولات مشتاق باشید. در حالی که تعدادی از فروشندگان دارای طرح خدمات تماس معمولی هستند، افراد زیادی وجود دارند که به Thoughts در سراسر پروژه وب گسترده Word خدمات ارائه می دهند. راه حل های VoIP نصب وب سایت هایی را برای مکاتبه ای که واقعاً نیاز دارد با فرصتی بسیار مقرون به صرفه برای تلفن سانترال های تماس بین المللی اعمال می کند. پلتفرم های تماس SOHO را می توان برای نیازهای واقعی در مورد ادارات یا خانه های کوچک تا متوسط فقط با توصیه لوازم مختلف نصب کرد. علاوه بر این، می توان از طریق علائم عادی یا احتمالاً به صورت الکترونیکی با وب سایت ها نصب کرد. ورود به یک کسب و کار خانگی جدید و مهیج نمی تواند تنها به پلتفرم های سیستم های تلفن سانترال کار کاملاً پرهزینه نیاز باشد، با توجه به اینکه متقاضیان معمولاً مانند ثابت نیستند. با این حال، همه افراد تجاری اهمیت انتخاب یک بسته تخفیف فر جدید را در نظر می گیرند، این بسته واقعاً مقیاس پذیر است و در عین حال کیفیت های افزایش یافته و علاوه بر آن بهبودهایی برای عرضه کننده رشد می کند. در این روزها تعداد زیادی انتخاب بیشتر فقط برای ارتباطات راه دور وجود دارد.
قیمت دستگاه سانترال tes824
سانترال سرویس تلفن سانترال همراه بهبودیافته (IMTS) یک سیستم رادیویی VHF/UHF پیش سلولی بود که به شبکه تلفن سانترال عمومی متصل می شد. IMTS معادل خدمات تلفن سانترال رادیویی شماره گیری زمینی بود. این سرویس که در سال 1964 معرفی شد، جایگزین سرویس تلفن سانترال همراه (MTS) شد و با ارائه شماره گیری مستقیم به جای اتصالات از طریق اپراتور زنده، و عملکرد تمام دوبلکس، در اکثر سیستم های MTS بهبود یافت تا هر دو طرف بتوانند همزمان صحبت کنند. سیستم تلفن سانترال همراه Bell System اصلی ایالات متحده و کانادا شامل سه باند فرکانسی VHF Low (35-44 مگاهرتز، 9 کانال)، VHF High (152-158 مگاهرتز، 11 کانال در ایالات متحده، 13 کانال در کانادا) و UHF ( 454-460 مگاهرتز، 12 کانال). نام های جایگزین «باند پایین»، «باند بالا» و «UHF» بود. علاوه بر کانال های سیستم Bell (کانال های فعلی خط سیم)، 7 کانال دیگر در VHF و 12 کانال در UHF به شرکت های غیرخط سیمی که به عنوان "RCC" (حامل مشترک رادیویی) تعیین شده اند، اعطا شد. این کانال های RCC در مجاورت فرکانس های سیستم بل قرار داشتند. RCCها همچنین مجاز به ارائه خدمات پیجینگ به «بیپرها» یا «پیجرها» به صورت ثانویه در همان کانال ها بودند، اما به زودی با رشد پیجینگ، خدمات تلفن سانترال همراه RCC در اولویت کمتری قرار گرفت. برخی از RCC ها از فناوری IMTS استفاده می کردند، اما اکثر آنها سیستم "Secode-2805" را که امکان صفحه بندی همزمان را فراهم می کرد، اتخاذ کردند، بنابراین پس از چند سال، ارائه دهنده غالب خدمات تلفن سانترال همراه شرکت های Bell System بودند. ممکن است ارائه دهنده ای خدماتی را روی یک، دو یا هر سه باند ارائه کرده باشد، اگرچه IMTS هرگز روی باند پایین ارائه نمی شود (فقط MTS، اما Whidbey Telephone در ایالت واشنگتن دارای یک سیستم شماره گیری مستقیم سفارشی طراحی شده بود.) اینها مستعد این بودند که ازدحام و تداخل شبکه، زیرا رادیویی که به ترمینال نزدیک تر است، گاهی اوقات کانال را به دلیل سیگنال قوی تر در اختیار می گیرد. شبکه های سلولی این مشکل را با کاهش مساحت تحت پوشش یک برج (یک "سلول") و افزایش تعداد سلول ها برطرف کردند. عیب این کار این است که برای پوشش یک منطقه معین به برج های بیشتری نیاز است. بنابراین، سیستم های IMTS و MTS هنوز در برخی از مناطق دور افتاده وجود دارند، زیرا ممکن است تنها راه ممکن برای پوشش یک منطقه کم جمعیت بزرگ باشد.