جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۰:۲۴ ۸ بازديد
سانترال رهیاب
سانترال ممکن است قبلاً میزبانی ضبط تماس را به عنوان افزودنی به تنظیمات تلفن سانترال فعلی خود داشته باشید، اما اگر به درستی برای کسب و کار شما کار نمی کند، ارزش داشتن آن را ندارد. ضبط تماس میزبانی شده می تواند بخش مهمی از سیستم تلفن سانترال تجاری شما باشد، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که بیشترین بهره را از آن می برید. چگونه از سیستم ضبط تماس میزبانی شده خود بیشترین بهره را ببرید؟ ضبط تماس میزبانی شده به طور گسترده در دنیای تجارت استفاده می شود. این می تواند برای بهبود خدمات مشتری یا به سادگی اطمینان از آموزش مناسب برای کارکنان خدمات مشتری شما باشد. در هر صورت - این روزها بخشی جدایی ناپذیر از هر تجارتی است. اگر یک راه حل عمومی ضبط تماس میزبانی شده را انتخاب کنید، می توانید در نهایت از مزایای کمی برخوردار شوید. ایده بسیار خوبی است که اطمینان حاصل کنید که شرکتی که برای کار با آن انتخاب می کنید می تواند طیف وسیعی از راه حل های ضبط تماس میزبانی شده را ارائه دهد. سپس می توانید اطمینان حاصل کنید که فقط یک عدد نیستید، بلکه آنها به طور جدی به این فکر می کنند که چه راه حل هایی برای کسب و کار شما مناسب است. ادغام ضبط تماس میزبانی شده با سیستم فعلی شما مهم است. شما نمی خواهید مجبور به بازسازی کامل سیستم تلفن سانترال خود شوید - ادغام با سیستم فعلی شما باید انتقالی آرام را فراهم کند. ایده این است که ضبط تماس میزبانی شده شما خطری به حداقل می رساند زیرا ضبط ها به منابع قابل ممیزی اجازه می دهند که به نوبه خود به شما امکان می دهند خدمات تجاری خود را بهبود ببخشید. اطمینان از یکپارچگی یکپارچه با هر توسعه کسب و کار جدید همیشه مهم است. با این حال، با ضبط تماس میزبانی شده، نیاز دارید که چیزی فراتر از یکپارچگی باشد - به یکپارچه سازی نیاز دارید که به شما امکان می دهد بدون هیچ وقفه ای به کار خود ادامه دهید و همچنین بسته ارتقا یافته کامل را برای کسب و کار خود ارائه دهید. برای یافتن شرکت هایی که این خدمات را ارائه می کنند، وقت بگذارید، زیرا اطمینان از اینکه کسب وکار شما تحت تأثیر هیچ گونه تداخلی قرار نمی گیرد، مهم است. هنگامی که به دنبال راه حل های جدید یا جایگزینی برای ضبط تماس میزبانی شده هستید، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. مزایای هر گزینه ای که پیدا کردید را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که شرکتی که برای کار با آن انتخاب می کنید طیف وسیعی از خدمات را به شما ارائه می دهد.
سانترال و اسپلیت
سانترال همه را در جای خود قرار دهید. اگرچه بازی تلفن سانترال ساده است، اما باید بازیکنان را به گونه ای مرتب کنید که از بازی پشتیبانی کند. از همه بخواهید در یک خط یا یک دایره بایستند. بازیکنان باید به اندازه کافی از هم فاصله داشته باشند تا زمانی که نوبت آنها نیست کلمه را نشنوند. موقعیت مناسب هنگام پخش تلفن سانترال مهم است. اگر مردم به نوعی نظم نداشته باشند، نخواهند فهمید که نوبت آنها کی می شود. شروع بازی. فردی را برای شروع بازی انتخاب کنید. این شخص به یک کلمه فکر می کند. آن را برای فرد کناری زمزمه کنید. این کلمه باید یک کلمه غیر معمول باشد زیرا ایده این است که ببینیم تا پایان بازی چقدر تغییر می کند. هنگامی که کلمه به نفر بعدی گفته شد، آن را برای نفر بعدی زمزمه می کنند. از طرف دیگر، کلمه ای با سه یا چند هجا انتخاب کنید، مانند: فرازمینی، افلاک نما، یا دایره المعارف. سختی کلمه را بر اساس سن مخاطب قرار دهید. چیزی که ممکن است برای یک کودک 5 ساله دشوار به نظر برسد برای یک کودک 12 ساله آسان است. اگر این برای مدرسه است، از یکی از کلمات واژگانی که در حال مطالعه هستید استفاده کنید.
ظرفیت سانترال
سانترال خدمات پاسخگویی تلفن سانترالی بیشتر شده است. در سال های اخیر در بین مشاغل در بریتانیا محبوبیت بیشتری دارد. به عبارت ساده، پاسخگویی به تماس شامل برون سپاری تماس های دریافتی شما به یک مرکز تماس است. مزیت اصلی این کار این است که در وقت شما صرفه جویی می کند زیرا نیازی به تماس های ورودی در خانه ندارید. اگر به دنبال ساده سازی کسب وکار خود در سال جدید هستید، این سرویس راه حل مناسبی است، زیرا سرمایه گذاری در رسیدگی به تماس ها می تواند به شما کمک کند تا با آزاد کردن زمان خود بر روی وظایف و پروژه های مهم تمرکز کنید. پس پاسخگویی به تماس چگونه کار می کند؟ وقتی مشتری با شماره تلفن سانترال کسب و کار شما تماس می گیرد، به طور خودکار به تیم تلفن سانترال شخصی شما ارسال می شود. نماینده شما در مرکز تماس شما اطمینان حاصل می کند که تلفن سانترال به سرعت دریافت می شود و آنها با نام شرکت شما پاسخ خواهند داد. سپس آنها با یک اسکریپت پیشنهادی به مشتری شما کمک می کنند، یا پیامی را برای شما ارسال می کنند تا در زمان مناسب تری با مشتری تماس بگیرید. بسیاری از مراکز تماس گزینه های مختلفی را برای ارسال پیام های شما ارائه می کنند، مانند ارسال پیامک یا ارسال پیام از طریق فکس یا ایمیل. خدمات مدیریت تلفن سانترال به طور گسترده از مراکز تماس بریتانیا در دسترس است، بنابراین مشتریان شما از اینکه به خط دیگری منتقل شده اند بی اطلاع خواهند بود. این نوع خدمات تصور فوق العاده ای از کسب وکار شما ایجاد می کند، زیرا مشتریان شما همیشه می توانند نماینده شرکت شما را به جای اینکه منتظر تلفن سانترال باشند، در اختیار داشته باشند. سرمایه گذاری در مدیریت تماس حرفه ای می تواند اندازه سازمان شما را برای مشتریان شما بزرگ تر نشان دهد زیرا آنها به طور منظم با افراد مختلف صحبت می کنند. خدمات پاسخگویی تلفن سانترالی از مراکز تماس محلی در بریتانیا در دسترس است. خدمات رسیدگی به تماس همیشه می تواند متناسب با اندازه کسب و کار یا سازمان شما تنظیم شود، چه به کمک 24/7 نیاز داشته باشید یا فقط در دوره های شلوغ سال. در صورتی که به تلفن سانترال دفتر شما پاسخ داده نشده باشد، می توان سرویس پاسخگویی را نیز فعال کرد. علاوه بر پاسخگویی به تماس، مراکز تماس همچنین می توانند در راه اندازی یک پذیرش مجازی کمک کنند تا پست و ایمیل شما نیز از طرف شما رسیدگی شود. آنها حتی می توانند در تماس های فروش خروجی کمک کنند. بسیاری از پروژه های برون سپاری دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدماتی که ارائه می دهند، به سادگی با مرکز تماس محلی خود تماس بگیرید.
فروش سانترال پاناسونیک در تهران
سانترال برای برخی، فروش تلفن سانترالی فقط به معنای برداشتن تلفن سانترال و برقراری تماس با مشتری، خواندن یک فیلمنامه و سپس گرفتن یک بله یا نه است. با این حال، بازاریابی تلفن سانترالی برای شرکت های فروش تلفن سانترالی موثر بسیار بیشتر از آن است. مهم است که آموزش تلفن سانترالی به بازاریابان تلفن سانترالی یاد دهد که چگونه سؤالات درست بپرسند تا بتوانند پاسخ های مناسب را به دست آورند. مهمتر از آن، برای آنها مهم است که سؤالاتی بپرسند که مشتری بالقوه را مورد توجه قرار دهد و آنها را وادار کند که بیشتر در مورد پیشنهاد بدانند. رازهای اساسی وجود دارد که بازاریابان تلفن سانترالی خوب که در این زمینه موفق هستند می دانند چگونه از آنها برای افزایش فروش خود استفاده کنند. اینها با سوالات درست شروع می شوند. پاسخ های مناسب را نیز درج کنید. بازاریاب های تلفن سانترالی خوب می دانند که نمی توانند به سادگی از برنامه خارج شوند. عبور از دروازه بان! اولین سوالی که بازاریابان تلفن سانترالی موثر از شما خواهند پرسید، نام شخصی است که با او تماس می گیرند. مهم است که آنها نام را به درستی دریافت کنند و با لحنی دوستانه با آنها صحبت کنند اگر می خواهند آنها را در خط نگه دارند و فروش را انجام دهند. سوال مهم دیگر این است که از آنها در مورد نیازهای فعلی خود در رابطه با تجارتی که تبلیغ می کنند بپرسید. فروش تلفن سانترالی خوب با سؤالی در مورد خدمات یا محصولات فعلی و احساس آنها در مورد آنها شروع می شود. سپس بازاریابی تلفن سانترالی مؤثر از مشتریان احتمالی می پرسد که در مورد استفاده از خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید چه احساسی دارند. پس از آن تماس گیرنده باید آماده باشد تا مشتری بالقوه را در مورد مزایای محصولات یا خدماتی که ارائه می دهد آگاه کند. اگر مشتری می گوید که علاقه ای ندارد، آموزش تلفن سانترالی باید مستلزم این باشد که تماس گیرنده علت را بپرسد. برای بازاریابان تلفن سانترالی مهم است که بدانند چگونه بر مقاومتی که در هنگام برقراری چنین تماس هایی پیدا می کنند، غلبه کنند. اگر تماس گیرنده ای بگوید که می خواهد این پیشنهاد را در نظر بگیرد، سؤال مهم دیگر این است که بپرسد چه زمانی می تواند تماس را برگرداند. در بسیاری از موارد، فروش می تواند در تماس دوم و نه اولین تماس انجام شود. مهمترین سوالی که تماس گیرنده باید بپرسد فروش است. تماس گیرنده باید نه تنها در جلب علاقه مشتری بالقوه بلد باشد، بلکه باید با متعهد ساختن مشتری به فروش، معامله را نیز ببندد. بازاریابی تلفن سانترالی مؤثر مستلزم آن است که تماس گیرندگان سؤالات درستی را بپرسند تا به پایان معامله منجر شود. اگر تماس گیرنده بداند چگونه سؤالات درست بپرسد، فروش تلفن سانترالی دشوار نیست. آموزش خوب تلفن سانترالی به بازاریابان تلفن سانترالی می آموزد که نه تنها سؤالات درست بپرسند، بلکه چگونه پاسخ های مناسب برای افزایش فروش تلفن سانترالی بدهند. به Tele-Center Inc. گشت و گذار کنید تا نگاهی به اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی تلفن سانترالی برون مرزی بیندازید. برای دریافت راهنمایی در مورد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت، به Clickadvantage مراجعه کنید. برای مجوز چاپ مجدد رایگان اینجا را بررسی کنید: سوالاتی که هر فروشنده تلفن سانترالی باید بداند که بپرسد.