جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۰:۲۰ ۹ بازديد
قیمت دستگاه های سانترال
سانترال هنگامی که شما در زیرساخت سیستم تلفن سانترال برای شرکت خود سرمایه گذاری می کنید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که شرکتی که استخدام می کنید تعمیر و نگهداری جامع سیستم تلفن سانترال را نیز به شما ارائه می دهد. اگر شرکت شما در یک شهر بزرگ شهری مانند لندن مستقر است، ارتباطات برای هر شرکتی ضروری است تا بدون مشکل کار کند، بنابراین باید شرکتی را استخدام کنید که بهترین خدمات پشتیبانی را ارائه می دهد و تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای سیستم تلفن سانترال شما به کار می گیرد. شما باید به دنبال شرکتی باشید که فقط سیستم های تلفن سانترال را تامین نمی کند، بلکه شرکتی که نقش فعالی در ارائه خدمات اضافی تعمیر و نگهداری و سایر خدمات پشتیبانی ایفا می کند. به عنوان یک مشتری، باید بتوانید از شرکتی که استخدام می کنید انتظار تعمیر و نگهداری مناسب سیستم تلفن سانترال را داشته باشید، صرف نظر از اینکه روی یک PBX معمولی یا سیستم VoIP جدید کار می کنید. خدماتی مانند گزارش آنلاین خطا در وب سایت شرکت باید در اختیار شما قرار گیرد و بدین ترتیب ثبت شکایت یا گزارش مشکل برای شما آسان تر می شود. این کار باعث از بین رفتن دردسر ساعت ها منتظر ماندن در یک شماره تلفن سانترال تماس می شود. شما می توانید با جزئیات و به راحتی شرکت را در مورد مشکل مطلع کنید و این یک فرآیند مستند است تا همیشه بتوانید در صورت نیاز به آن مراجعه کنید و همچنین درخواست خود را پیگیری کنید. از طرف دیگر، شرکت باید خدمات تماس پاسخگویی را نیز در اختیار شما قرار دهد که در آن می توانید نام و شماره خود و همچنین زمان مناسبی را برای تماس با شما بگذارید تا وقت خود را تلف نکنید. البته تمامی پرس و جوها باید در هر زمانی از شبانه روز قابل ارسال باشند تا مشکل شما در اسرع وقت حل شود. یک جنبه بسیار مهم در تعمیر و نگهداری سیستم تلفن سانترال باید این باشد که شرکتی که برای ارائه سیستم های تلفن سانترال به شما استخدام می کنید، بتواند تضمین کند که تمام قطعات و لوازم جانبی لازم را در اختیار دارد. یک سیستم ارتباطی خراب می تواند هزینه و زمان زیادی را برای یک شرکت هدر دهد، بنابراین می خواهید مشکل فوراً و با کمی اختلال در کسب و کارتان حل شود. شرکتی که قبلاً قطعات را در سهام خود دارد به راحتی می تواند. سریعا سیستم تلفن سانترال خود را تعمیر کنید. باید مطمئن شوید که شرکتی که برای انجام تعمیر و نگهداری سیستم های تلفن سانترال استخدام می کنید، خدمات تشخیصی از راه دور را برای ارزیابی و تعمیر مشکل به شما ارائه می دهد. به این ترتیب مشکلات و نقص ها سریعتر شناسایی و رفع می شوند.
سانترال مایتل
سانترال همه ما می دانیم که پاسخ دادن به تماس های مشتری چقدر مهم است، به خصوص زمانی که مشتری برای پرس و جو در مورد محصول شما تماس می گیرد. این واقعیت شناخته شده است که 80٪ از مشتریان اگر خط تلفن سانترال شما درگیر باشد یا توسط منشی تلفن سانترالی پاسخ داده شود، به شما پاسخ نمی دهند. اگر تیم شما در طول روز با تماس های تلفن سانترالی مواجه می شود، باید با یکی از بهترین خدمات پذیرش مجازی در بریتانیا تماس بگیرید تا به تمام تماس های مشتریان خود پاسخ دهید. در انگلستان خدمات پذیرش مجازی با نام های مختلفی از جمله خدمات منشی، منشی تلفن سانترالی، منشی مجازی و غیره شناخته می شوند. هنگامی که شما این خدمات را انتخاب می کنید، تماس های مشتریان شما توسط این پذیرندگان مجازی با حداقل تاخیر پاسخ داده می شود. در واقع از نام شرکت شما استفاده می کنند تا مشتری تماس گیرنده در حین تماس دچار سردرگمی نشود. اگر فرد مورد نظر مشغول است و نمی تواند تماس را بگیرد، پذیرش مجازی نام و شماره تماس گیرنده را حذف می کند. سپس این جزئیات یا از طریق ایمیل یا از طریق پیام به شخص مربوطه منتقل می شود. این روزها، پیام ها را می توان توسط برخی از برنامه های تلفن سانترال همراه نیز تحویل داد. خدمات پاسخگویی تماس انگلستان خیلی گران نیست. لازم نیست برای این خدمات زیاد جستجو کنید. بسیاری از خدمات پاسخگویی تماس در انگلستان وجود دارند که مایلند خدمات خود را با قیمت های رقابتی ارائه دهند. اکثر افرادی که از خدمات پاسخگویی تماس مطلع نیستند احساس می کنند که پذیرش مجازی در جایی خارج از کشور مستقر هستند. خب، این مورد در مورد اکثر خدمات پذیرش مجازی صادق نیست، زیرا اکثر این خدمات مراکز تماس خود را در داخل بریتانیا دارند. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، می توانید به دنبال برخی از خدمات برون سپاری ارزان در خارج از کشور بگردید، اما در دراز مدت، این خدمات چندان خوب را نخواهید یافت. برخی از تفاوت های فرهنگی وجود دارد که گاهی اوقات مورد پسند مشتریان بریتانیایی قرار نمی گیرد. از این رو، اگر تصویر برندی برای محافظت دارید، باید مطمئن شوید که یک سرویس پذیرش مجازی خوب که در بریتانیا مستقر است را انتخاب کرده اید. هنگامی که بهترین خدمات پذیرش مجازی در بریتانیا را انتخاب می کنید، باید زمان بندی را بررسی کنید. به طور کلی، خواهید دید که اکثر خدمات پذیرش مجازی در بریتانیا از دوشنبه تا جمعه در دسترس هستند. شما باید بررسی کنید که این خدمات در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی در دسترس هستند. درک این نکته برای شما مهم است که خدمات پذیرش مجازی در انگلستان نمی توانند خدمات خود را بلافاصله برای شما شروع کنند. چرا؟ خوب، آنها نیز برای درک محیط کاری و فرآیندهای کاری شما به زمان نیاز دارند. این خدمات پاسخگویی تلفن سانترالی در انگلستان معمولاً تماس گیرندگان مجربی را استخدام می کنند، بنابراین مشکلی در جذب سیستم خود نخواهید داشت. مجازی یعنی حضور دارند اما در دفتر شما نخواهند بود. این چیزی است که شما باید آن را درک کنید. با محدودیت ها همکاری کنید.دستگاه سانترال ns500
سانترال سیستم های سانترال فعلی می توانند سه ایستگاه تلفن سانترال اصلی - آنالوگ، دیجیتال و IP را در خود جای دهند. ایستگاه های تلفن سانترال IP جدیدترین هستند. بیشتر از سه مورد صحبت شد. سانترال های دارای IP مجهز به ایستگاه های تلفن سانترال IP با تبدیل صدا به بسته های داده کار می کنند. سپس بسته های داده را از طریق شبکه داده یک کسب و کار ارسال کنید. این اغلب به عنوان Voice over IP (VoIP) نامیده می شود. ایستگاه های تلفن سانترال دیجیتال و آنالوگ سنتی نیاز به سیم مجزا برای هر ایستگاه کاری دارند. این یعنی یک سیم برای گوشی. دیگری برای کامپیوتر. ایستگاه های تلفن سانترال IP سیم کشی یکسانی با رایانه دارند - یک جک برای تلفن سانترال و رایانه. این کار باعث صرفه جویی در هزینه اولیه در مواد فیزیکی مانند سیم کشی و نصب جک های مدولار می شود. یکی دیگر از مزایای اجرای صدا در شبکه داده کاهش هزینه های مدیریت است. از آنجایی که صدا به یک برنامه کاربردی دیگر در شبکه داده تبدیل می شود، کارکنان فعلی فناوری اطلاعات می توانند سیستم های صوتی و داده را مدیریت کنند. مهمترین کاربرد ارائه شده توسط سیستم های دارای IP امروزی، دورکاری است. یک کارمند دیگر نیازی به حضور در دفتر برای استفاده از سیستم تلفن سانترال ندارد. کارکنان مجهز به اتصال *******، کامپیوتر و تلفن سانترال IP می توانند از راه دور از طریق اینترنت به شبکه داده یک شرکت متصل شوند. آن ها می توانند از برنامه های رایانه ای استفاده کنند و در سانترال شرکت به طور یکپارچه به گونه ای که گویی در دفتر هستند، ارتباط برقرار کنند. اگرچه ایستگاه های تلفن سانترال IP امروزی دستگاه های ارتباطی با کیفیتی هستند، اما برخی از معایب را باید در نظر گرفت. در شبکه داده محلی شرکت شما، کیفیت Voice over IP عالی خواهد بود. اگر مشکلات کیفیتی پیش بیاید، معمولاً به دلیل خود دستگاه نیست، بلکه به دلیل کیفیت اتصالات بین دستگاه ها است. مشکلات کیفیت خدمات بیشتر هنگام استفاده از VoIP از طریق اینترنت عمومی (به عنوان مثال از طریق اتصال *******) رخ می دهد. اکو، لرزش و تأخیر چند مورد را نام برد. با این حال، در بازار امروز، کیفیت VoIP بسیار خوب است و مزایای استفاده از VoIP اغلب بیشتر از معایب آن است. انتخاب ایستگاه تلفن سانترال IP صحیح آسان تر از همیشه است. اکثر ایستگاه های تلفن سانترال IP دارای ویژگی های ثابت آشنا مانند انتقال، شماره گیری مجدد، کنفرانس، نگه داشتن، بی صدا کردن، صدا و بلندگو هستند، اما سؤالات مهم دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. آیا من نیاز به دسترسی به چندین خط یا ظاهر تماس دارم؟ آیا برای شناسه تماس گیرنده به صفحه نمایش با کیفیت بالا نیاز دارم؟ آیا به یک بلندگوی دوبلکس کامل نیاز دارم؟ آیا تلفن سانترال من با لوازم جانبی هدست سیمی و/یا بی سیم سازگار است؟آیا به چراغ انتظار پیام و دسترسی به پست صوتی نیاز دارم؟ ایستگاه های تلفن سانترال IP یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک یا بزرگ هستند. سیستم های IP با کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، یک محیط کاری پیشرفته ایجاد می کنند. افزایش فرصت های دورکاری برای کاربران. قبل از خرید یک سیستم IP برای یک شرکت باید استفاده، ویژگی ها، قیمت، پشتیبانی و گارانتی را در نظر بگیرد. پس از در نظر گرفتن این عوامل، تشخیص اینکه کدام سیستم تلفن سانترال را بخرید، تصمیم آسانی خواهد بود.قیمت دستگاه سانترال تلفن
سانترال ما تمام جزئیاتی را که برای فرآیند مهم است به شما اطلاع خواهیم داد. ارتقاء فرآیند ساده ای نیست. واگذاری کار به شرکتی که قادر به حل مسائل مشابه مانند TeleSystems Corp بوده است واقعاً برای شما مفید است. ما شبکه را در برابر عواملی که ممکن است در راه نصب قرار بگیرند بررسی می کنیم و در مورد آن بیشتر به شما می گوییم. ارتقاء کابل کاملاً فنی است. شما باید کار را به شرکتی بسپارید که اعتماد مشتریان خود و فراتر از آن را جلب کرده است. ما چنین شرکتی هستیم و کاری را که دوست داریم به بهترین نحو انجام می دهیم. ما مطمئنا خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم. تعهد ما به خدماتی که ارائه می کنیم به عنوان شهرت به دست آورده است. ما برای کار عالی خود شناخته شده ایم. اعتماد یکی از عواملی است که در طول زمان به دست آورده ایم. ما درک می کنیم که کار با کابل cat5e برای زیرساخت های تلفن سانترال کاملاً فنی است، به همین دلیل است که ما فقط در شرکت خود متخصص داریم. کارشناسان ما در طول زمان تجربه ای به دست آورده اند تا بتوانند با هر مشکلی که ممکن است از کابل کشی cat5e به وجود آید، رسیدگی کنند. برای هر کابل کشی ساختاری با استفاده از کابل شبکه cat5e، TeleSystems شرکتی برای شماست.