جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۵:۴۸ ۹ بازديد
تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک kx-t7665
سانترال در دهه های 1920 و 1930، فن آوری تلفن سانترال به سمت طراحی تلفن سانترال های رومیزی کارآمدتر که دارای یک گوشی با عناصر گیرنده و فرستنده در یک واحد بودند تغییر یافت و استفاده از تلفن سانترال را راحت تر کرد. بسیاری از نسخه های قدیمی تلفن سانترال شمعی مدت ها پس از منسوخ شدن تلفن سانترال های اصلی توسط شرکت هایی مانند Radio Shack و شرکت رادیو کراسلی ساخته شدند. ارتفاع 1⁄2 اینچ (4 سانتی متر) بالاتر از پایه گرد بود و یک پایه در بالای آن داشت که برای نگه داشتن یک گوشی ترکیبی با گیرنده و فرستنده در یک واحد طراحی شده بود. گهواره حاوی یک پیستون بود که سوئیچ قلاب را در پایه زیر کار می کرد. A1 فقط برای مدت بسیار کوتاهی توزیع شد تا اینکه پایه تلفن سانترال نوع B (تلفن سانترال مدل 102) در سال 1927 تکمیل شد، یک طرح ساده که شفت لوله را با شکل مخروطی حجاری شده جایگزین کرد. در سال 1930، این پایه گرد به شکل بیضی شکل D-mounting طراحی شد تا از ناپایداری دستگاه در هنگام شماره گیری جلوگیری شود. در همان زمان، مدارهای الکتریکی برای تولید تلفن سانترال مدل 202 ارتقا یافتند، که ویژگی های جانبی قوی طراحی های قبلی را کاهش داد. Ericofon یا Cobra Phone یک تلفن سانترال پلاستیکی یک تکه به سبک شمعدانی/ایستاده است که توسط شرکت اریکسون ساخته شد و در نیمه دوم قرن بیستم به بازار عرضه شد. این اولین طرح تلفن سانترال تجاری بود که صفحه و هدست را در یک واحد ادغام کرد. Ericofon به دلیل سبک و تاثیر آن بر طراحی تلفن سانترال های آینده، یکی از مهم ترین طرح های صنعتی قرن بیستم محسوب می شود و در مجموعه موزه هنر مدرن قرار دارد. تاریخچه تلفن سانترال عتیقه. ایالات متحده Lienhard, John H. "شماره 1222: شکستن انحصار". ایالات متحده: دانشگاه هیوستون.
دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک مدل kx-t7665
سانترال سیستم تلفن سانترال رگ حیاتی هر کسب و کاری در این دنیای تجاری است. اکثر شرکت ها از سیستم تلفن سانترال تجاری نوآورانه برای ارائه خدمات عالی به مشتریان خود و مدیریت کارآمد گردش کار خود استفاده می کنند. اگر قصد نصب یک سیستم تلفن سانترال تجاری را دارید، باید به یک شرکت معتبر مراجعه کنید تا خدمات نصب و کابل کشی را با بهترین کیفیت دریافت کنید. به منظور جستجوی یک شرکت قابل اعتماد، می توان از بررسی خدمات، تجربه، پایگاه مشتری، انتخاب محصول، ابزار و قیمت چندین شرکت بهره مند شد. با انجام تکالیف کوچک از طریق اینترنت، می توانید به راحتی شرکتی را در تگزاس بیابید که برای ارائه خدمات نصب حرفه ای و با کیفیت با نرخ های رقابتی شناخته شده است. آنها شرکت پیشرو تگزاس هستند و در ارائه کابل کشی حرفه ای و خدمات نصب تلفن سانترال های تجاری با کیفیت تخصص دارند. اجازه دهید این یک سیستم تلفن سانترال تجاری، یکپارچه سازی تلفن سانترال کامپیوتری، سیستم های پیجینگ یا پست صوتی باشد، آنها این کار را با رقابتی ترین قیمت ها برای شما انجام خواهند داد. آنها از نوآورانه ترین تکنیک ها، جدیدترین ابزارها و سیستم های تلفن سانترال نوآورانه استفاده می کنند تا به هر مشتری خدمات نصب عالی ارائه دهند. بنابراین، هر چه نیاز به نصب دارید، با کارشناسان آنها تماس بگیرید تا خدمات نصب با کیفیت، حرفه ای و مقرون به صرفه را دریافت کنید. اگر به دنبال یک شرکت قابل اعتماد برای دریافت خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه نصب تلفن سانترال های تجاری Conroe هستید، در مکان مناسبی هستید. تیم حرفه ای آنها از تخصص و دانش گسترده ای در کاری که انجام می دهند برخوردار است. این به آنها امکان می دهد خدمات نصب با کیفیت را به روشی آسان، سریع و مقرون به صرفه ارائه دهند. آنها همچنین یک مکان برای برنده شدن جایزه هستند. سیستم تلفن سانترال ESI نوآورانه با نرخ های رقابتی. آنها خط کاملی از سیستم های تلفن سانترال تجاری دیجیتال ESI، Avaya VoIP و Nortel را به منظور ارائه نیازهای ارتباطی مختلف مشتریان در یک مکان حمل می کنند. خدمات نصب آنها با نرخ های بسیار رقابتی ارائه می شود که در هیچ جای دیگری نخواهید داشت. آنها همچنین ترجیح داده شده ترین انتخاب های شرکت ها برای دریافت خدمات کابل کشی با کیفیت و حرفه ای هستند. از کابل کشی ساختاریافته، فیبر نوری، داده گرفته تا کابل کشی صوتی، آنها انواع پروژه های کابل کشی را با نرخ های بسیار رقابتی انجام خواهند داد. تکنسین های آنها از هر جزئیات کوچکی مراقبت می کنند تا بهترین راه حل را برای ارتباط ارائه دهند. چرا باید به خدمات آنها تکیه کنید؟ 1. یک مکان برای تمام نیازهای نصب تلفن سانترال یا کابل کشی کاری شما. 2. آنها به ارائه خدمات حرفه ای، سریع و مقرون به صرفه در هر زمان اختصاص داده شده اند. 3. خدمات آنها رقابتی است.
تلفن سانترال شبکه
سانترال خود را در تعدادی از دوره های آموزشی فوق سری که امروزه توسط احتمالاً موفق ترین خدمات مرکز تماس در این حرفه استفاده می شود، آموزش دهید! برای برخی، فروش تلفن سانترالی فقط به این معناست که تلفن سانترال را در دست بگیرید و با مشتری احتمالی تماس بگیرید، یک متن را بخوانید و سپس یک بله یا شاید نه را دریافت کنید. با این حال، بازاریابی تلفن سانترالی مولد بسیار بیشتر از این است. مهم است که آموزش تلفن سانترالی به بازاریابان تلفن سانترالی یاد دهد که چگونه سؤالات درست بپرسند تا بتوانند پاسخ های مناسب را به دست آورند. علاوه بر این، برای آنها مهم است که سؤالاتی بپرسند که می تواند مشتری بالقوه را مورد علاقه خود قرار دهد و آنها را برای اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهاد بخواهد. در واقع رازهای اساسی وجود دارد که بازاریاب های تلفن سانترالی بسیار خوب که در این زمینه موفق هستند تشخیص می دهند که چگونه از آنها برای افزایش فروش خود استفاده کنند. اینها با سوالات درست شروع می شوند. پاسخ های مناسب را نیز درج کنید. بازاریاب های تلفن سانترالی خوب تشخیص می دهند که نمی توانند به سادگی از برنامه خارج شوند. سوال اساسی که بازاریابان تلفن سانترالی موثر می پرسند نام شخصی است که با او تماس می گیرند. واقعاً مهم است که آنها نام را درست بیابند و با لحنی دوستانه با آنها صحبت کنند اگر می خواهند آنها را در خط نگه دارند و فروش را انجام دهند. سوال ضروری دیگر این است که از آنها در مورد نیازهای فعلی آنها در ارتباط با شرکتی که تبلیغ می کنند بپرسید. فروش تلفن سانترالی خوب با سؤالی در مورد خدمات یا محصولات فعلی و احساس آنها در مورد آنها شروع می شود. سپس بازاریابی تلفن سانترالی ماهر از داوطلب می پرسد که در مورد استفاده از خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید چه احساسی دارد. سپس تماس گیرنده باید خود را برای برقراری ارتباط با مشتری احتمالی در مورد استفاده از پیشنهاداتی که ارائه می کند آماده کند. اگر مشتری شما می گوید که علاقه ای ندارد، آموزش تلفن سانترالی باید شامل این باشد که تماس گیرنده علت آن را بپرسد. برای بازاریابان تلفن سانترالی مهم است که کشف کنند چگونه بر مخالفتی که در هنگام ایجاد چنین تماس هایی پیدا می کنند، غلبه کنند. در صورتی که تماس گیرنده بگوید که باید در مورد پیشنهاد فکر کند، سوال اساسی دیگر ممکن است این باشد که بپرسند چه زمانی می توانند تماس را برگردانند. در بسیاری از موارد، فروش می تواند در تماس دوم یا حتی اولین تماس انجام شود. مهمترین سوالی که تماس گیرنده باید بپرسد، فروش است. تماس گیرنده باید آموزش ببیند که نه تنها علاقه مشتری بالقوه را برانگیزد، بلکه با متعهد ساختن مشتری به فروش، معامله را نیز ببندد. بازاریابی تلفن سانترالی ماهر شامل این است که تماس گیرندگان سؤالات مناسب را بپرسند تا منجر به پایان معامله شود. اگر تماس گیرنده بداند چگونه سؤالات درست بپرسد، بازاریابی تلفن سانترالی واقعاً دشوار نیست. آموزش خوب تلفن سانترالی به بازاریابان تلفن سانترالی می آموزد که نه تنها سؤالات درست بپرسند، بلکه چگونه پاسخ های مناسب برای ایجاد فروش تلفن سانترالی بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بازاریابی تلفن سانترالی بین کسب و کار به Tele-Center Inc. گشت و گذار کنید. برای دریافت راهنمایی در مورد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت، به Clickadvantage مراجعه کنید.