سانترال تهران و نمایندگی سانترال پاناسونیک اهواز

نصب سانترال پاناسونیک اصفهان و سانترال کارین 500

سانترال تهران و نمایندگی سانترال پاناسونیک اهواز

۸ بازديد

سانترال کم ظرفیت

سانترال اگرچه اکثر مردم بر این باورند که تلفن سانترال توسط الکساندر گراهام بل اختراع شده است، کنگره تاریخ را در 17 ژوئن 2002 بازبینی کرده و آن را به آنتونیو میوچی، مخترع فلورانسی نسبت داده است. موچی تلفن سانترال را در سال 1849 در کوبا اختراع کرد. اولین تجسم عملی آن در نیویورک در سال 1860 ساخته شد. با این حال، به دلیل مهارت های مدیریتی ضعیف و ناتوانی در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی، او قادر به پرداخت هزینه ثبت اختراع قطعی نبود و مجبور شد به یک هشدار یا اطلاعیه اختراع رضایت دهد. او سپس با شرکت تلگراف وسترن یونیون تماس گرفت و ترتیبی داد که «تلگراف سخنگو» خود را به نمایش بگذارد، اما پس از دو سال که نمایش او به تعویق افتاد، هنگامی که سعی کرد مطالب خود را دریافت کند، به او گفتند که این تلگراف گم شده است. در سال 1876، دو سال بعد، بل برای ثبت اختراع تلفن سانترال ثبت نام کرد. موچی سعی کرد اعتراض کند، اما متوجه شد که اخطار او نیز «از بین رفته است». در نهایت ثابت شد که تبانی غیرقانونی بین بل و اداره ثبت اختراع وجود داشته است. واقعیت جالب: شیلا کپس، از دپارتمان میراث کانادایی، در 21 ژوئن 2002، درخواستی را ارائه کرد که در آن تصریح می کند "الکساندر گراهام بل، از برندفورد (انتاریو) و باددک (نوا اسکوشیا)، مخترع تلفن سانترال است. این طرح به اتفاق آرا توسط پارلمان کانادا پذیرفته شد، اگرچه کاملاً بی اساس است. سانترال کم ظرفیت

دستگاه سانترال 824

سانترال هنگامی که شما در زیرساخت سیستم تلفن سانترال برای شرکت خود سرمایه گذاری می کنید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که شرکتی که استخدام می کنید تعمیر و نگهداری جامع سیستم تلفن سانترال را نیز به شما ارائه می دهد. اگر شرکت شما در یک شهر بزرگ شهری مانند لندن مستقر است، ارتباطات برای هر شرکتی ضروری است تا بدون مشکل کار کند، بنابراین باید شرکتی را استخدام کنید که بهترین خدمات پشتیبانی را ارائه می دهد و تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای سیستم تلفن سانترال شما به کار می گیرد. شما باید به دنبال شرکتی باشید که فقط سیستم های تلفن سانترال را تامین نمی کند، بلکه شرکتی که نقش فعالی در ارائه خدمات اضافی تعمیر و نگهداری و سایر خدمات پشتیبانی ایفا می کند. به عنوان یک مشتری، باید بتوانید از شرکتی که استخدام می کنید انتظار تعمیر و نگهداری مناسب سیستم تلفن سانترال را داشته باشید، صرف نظر از اینکه روی یک PBX معمولی یا سیستم VoIP جدید کار می کنید. خدماتی مانند گزارش آنلاین خطا در وب سایت شرکت باید در اختیار شما قرار گیرد و بدین ترتیب ثبت شکایت یا گزارش مشکل برای شما آسان تر می شود. این کار باعث از بین رفتن دردسر ساعت ها منتظر ماندن در یک شماره تلفن سانترال تماس می شود. شما می توانید با جزئیات و به راحتی شرکت را در مورد مشکل مطلع کنید و این یک فرآیند مستند است تا همیشه بتوانید در صورت نیاز به آن مراجعه کنید و همچنین درخواست خود را پیگیری کنید. از طرف دیگر، شرکت باید خدمات تماس پاسخگویی را نیز در اختیار شما قرار دهد که در آن می توانید نام و شماره خود و همچنین زمان مناسبی را برای تماس با شما بگذارید تا وقت خود را تلف نکنید. البته تمامی پرس و جوها باید در هر زمانی از شبانه روز قابل ارسال باشند تا مشکل شما در اسرع وقت حل شود. یک جنبه بسیار مهم در تعمیر و نگهداری سیستم تلفن سانترال باید این باشد که شرکتی که برای ارائه سیستم های تلفن سانترال به شما استخدام می کنید، بتواند تضمین کند که تمام قطعات و لوازم جانبی لازم را در اختیار دارد. یک سیستم ارتباطی خراب می تواند هزینه و زمان زیادی را برای یک شرکت هدر دهد، بنابراین می خواهید مشکل فوراً و با کمی اختلال در کسب و کارتان حل شود. شرکتی که قبلاً قطعات را در سهام خود دارد به راحتی می تواند. سریعا سیستم تلفن سانترال خود را تعمیر کنید. باید مطمئن شوید که شرکتی که برای انجام تعمیر و نگهداری سیستم های تلفن سانترال استخدام می کنید، خدمات تشخیصی از راه دور را برای ارزیابی و تعمیر مشکل به شما ارائه می دهد. به این ترتیب مشکلات و نقص ها سریعتر شناسایی و رفع می شوند. دستگاه سانترال 824
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.