جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۲:۴۹ ۹ بازديد
تلفن بدون سانترال
سانترال این اطلاعات که در هشدار گری یافت نمی شود، بعید است که از ذهن دیگری به جز ذهن بل آمده باشد، و حامیان بل احساس می کنند که برتر از توصیف گری است. بل در اینجا روشی را که با آن فرستنده مایع خود در 10 مارس 1876 ساخته و راه اندازی شد، توضیح می دهد. هشدار گری یک فرستنده مایع را توصیف می کند که مستلزم دو الکترود است که تقریباً، اما نه کاملاً لمس می شوند. هر دو الکترود در مایع غوطه ور هستند، که باید در یک ظرف عایق مانند شیشه ای قرار می گرفت، همانطور که در اخطار ذکر شد. این وسیله ای است که گری در نقاشی اخطار خود به تصویر کشیده است. فرستنده مایع بل در 10 مارس 1876 مطابق با مشخصات مندرج در اخطار گری نبود، بلکه بر اساس مشخصات درخواست ثبت اختراع بل ساخته شد. موقعیت الکترودهای بل به طور اساسی با اخطار گری متفاوت بود. الکترودهای بل نسبتاً دور از هم بودند، یکی فقط سطح مایع را لمس می کرد و در آن موقعیت توسط دیافراگم که به صدای انسان پاسخ می داد بر روی آنها اثر می گذاشت. این الکترود است که درست همانطور که بل در درخواست ثبت اختراع خود توضیح داده عمل می کند: «...هر چه سیم رسانا عمیق تر در جیوه یا مایع دیگر غوطه ور شود، مایع مقاومت کمتری در برابر عبور جریان ارائه می دهد. این دستگاهی است که در دفترچه یادداشت بل در 9 مارس به تصویر کشیده شده است و برخی آن را شبیه به آنچه در اخطار خاکستری نشان داده شده می دانند. اگرچه هر دو دستگاه به درستی فرستنده مایع نامیده می شوند، اما در واقع کاملاً متفاوت هستند. بل این کار را انجام داد. با توسعه اطلاعات موجود در اخطار گری، به یک فرستنده مایع کارآمد دست یابید.
سانترال کار در شهریار
سانترال راه حل های تلفن سانترال اداری VoIP به دلایلی بسیار محبوب شده اند. این راه حل صرفه جویی، ویژگی ها، انعطاف پذیری و راحتی را ارائه می دهد که هیچ راه حل ارتباط تجاری دیگری قبلا ارائه نکرده است، بنابراین استفاده گسترده از VoIP تعجب آور نیست. آمارهای جهانی نشان می دهد که VoIP طی چند سال آینده به 35 میلیارد دلار خواهد رسید، مخصوصاً با رونمایی از اتصال اینترنت بی سیم که این فناوری را حتی بیشتر می کند. یکی از جنبه هایی که تلفن سانترال اداری VoIP را بسیار محبوب کرد، انواع مختلفی از راه حل ها است که آن را بسیار انعطاف پذیر، مقرون به صرفه و تقریباً برای همه مشاغل بزرگ یا کوچک در دسترس قرار می دهد. در زیر یک پیکربندی سریع تلفن سانترال اداری وجود دارد که می توانید بسته به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. Cloud PBX یک سیستم تلفن سانترال تجاری مجازی است که از سرورها و ترانک ها به جای سخت افزار سنتی و سیم های مسی برای اتصال تماس ها استفاده می کند. می توانید به این فکر کنید که گویی سخت افزار PBX شما در ارائه دهنده خدمات شما قرار دارد. شما با استفاده از اتصال اینترنتی خود به آن دسترسی پیدا می کنید. این بدان معناست که تا زمانی که اتصال اینترنتی وجود دارد، می توانید گوشی ها یا برنامه های افزودنی را در هر نقطه از جهان پیدا کنید. همچنین، یک سانترال ابری از الگوریتم برنامه نویسی مشابه وب سایت استفاده می کند، به این معنی که راه حل بسیار انعطاف پذیر است و می تواند مطابق با هر نیاز شما سفارشی شود. یک سانترال ابری پاسخ VoIP به مشکل روزافزون سیستم های تلفن سانترال گران قیمت است، به طور متوسط تجاری می توانند فقط با استقرار آن قبض تلفن سانترال را تا بیش از نصف کاهش دهند. برای مشاغلی که دارای PBX موجود هستند، می توان یک SIP Trunk به آن متصل کرد تا از نرخ مکالمه مقرون به صرفه برخوردار شود. ترانک SIP یا به طور ساده ترانک SIP یک پروتکل ارتباطی است که نسبت به پروتکلی که سیستم تلفن سانترال سنتی از آن استفاده می کند هزینه کمتری دارد. بیشتر سانترال های جدید از پروتکل پشتیبانی می کنند، اما سانترال های قدیمی تر ممکن است نیاز به نصب کارت SIP داشته باشند. این به طور موثر هزینه راه اندازی شما را کاهش می دهد زیرا هنوز دقیقاً از همان گوشی ها استفاده می کنید و فقط یک خط جدید را به آن وصل می کنید. به طور متوسط نرخ مکالمه 50 درصد ارزان تر است. اجاره خطوط نیز نسبتا ارزان تر است. یکی از اولین راه حل های VoIP یک تلفن سانترال مبتنی بر کامپیوتر است. این فناوری را محبوب کرد. راه را برای توسعه مستمر آن هموار کرد. این نوع اغلب برای مشاغل کوچکی که صرفاً از طریق رایانه اجرا می شوند نشان داده می شود، زیرا قبل از برقراری و دریافت تماس های تلفن سانترالی باید رایانه شما روشن باشد. این روزها مراکز تماس به دلیل وابستگی به رایانه، کاربران اصلی این نوع هستند.