خط تلفن سانترال چیست و تلفن سانترال ایده آل گستر

نصب سانترال پاناسونیک اصفهان و سانترال کارین 500

خط تلفن سانترال چیست و تلفن سانترال ایده آل گستر

۷ بازديد

سانترال پاناسونیک تبریز

سانترال از دهه 1960، یک PBX شبیه سازی شده، معروف به Centrex، ویژگی های مشابهی را از مرکز تلفن سانترال مرکزی ارائه می کرد. تفاوت یک PBX با یک سیستم تلفن سانترال کلیدی (KTS) در این است که کاربران یک سیستم کلیدی به صورت دستی خطوط خروجی خود را روی دستگاه های تلفن سانترال مخصوصی که دکمه های مربوط به این منظور را کنترل می کنند، انتخاب می کنند، در حالی که سانترال ها خط خروجی را به طور خودکار انتخاب می کنند. دستگاه های تلفن سانترال متصل به سانترال معمولاً کلیدهای ویژه ای برای کنترل خطوط دفتر مرکزی ندارند، اما غیر معمول نیست که سیستم های کلیدی به یک PBX برای گسترش خدمات آن متصل شوند. یک PBX، برخلاف یک سیستم کلیدی، از یک طرح شماره گذاری سازمانی برای ایستگاه های خود استفاده می کند. به علاوه، یک پلان شماره گیری تعیین می کند که آیا هنگام شماره گیری برای دسترسی به صندوق پستی مرکزی، توالی های رقمی اضافی باید پیشوند شوند یا خیر. سیستم های مدرن تحلیل اعداد به کاربران اجازه می دهند شماره گیری داخلی داشته باشند. شماره تلفن سانترال های خارجی بدون کد خاص برای تشخیص مقصد مورد نظر. اصطلاح PBX زمانی به وجود آمد که اپراتورهای تابلو برق تابلوهای شرکت را به صورت دستی با استفاده از مدارهای سیمی مدیریت می کردند. همانطور که سوئیچ های الکترومکانیکی خودکار و بعداً سیستم های سوئیچینگ الکترونیکی به تدریج جایگزین سیستم های دستی شدند، اصطلاحات تعویض انشعاب اتوماتیک خصوصی (PABX) و مبادله انشعاب دستی خصوصی (PMBX) آنها را متمایز کرد. سیستم های دیجیتال حالت جامد گاهی اوقات به عنوان مبادلات الکترونیکی خصوصی خودکار (EPABX) شناخته می شوند. سانترال تا حد زیادی شناخته شده ترین است. این اختصار اکنون برای همه انواع سیستم های سوئیچینگ تلفن سانترال داخلی پیچیده اعمال می شود. دو پیشرفت مهم در طول دهه 1990 منجر به انواع جدیدی از سیستم های PBX شد. یکی رشد گسترده شبکه های داده بود. افزایش درک عمومی از سوئیچینگ بسته. شرکت ها به شبکه های سوئیچ بسته برای داده ها نیاز داشتند، بنابراین استفاده از آن ها برای تماس های تلفن سانترالی وسوسه کننده بود، و در دسترس بودن اینترنت به عنوان یک سیستم تحویل جهانی، ارتباطات سوئیچ بسته را جذاب تر کرد. سانترال پاناسونیک تبریز

سانترال تلفن یزد

سانترال نکته خوبی هم بود. بنابراین آنها می توانستند این گفتگوهای گروهی را داشته باشند، و بله، این یک رسانه پخش و همچنین یک رسانه ارتباطی شد. بنابراین مردم ممکن است اخبار را از طریق سیم بخوانند. هر کسی که می خواست به آن گوش دهد می توانست به آن گوش دهد. مردم ممکن است گزارش های آب وهوا یا قیمت محصولات را ارائه دهند. آنها ممکن است فقط داستان بگویند. آنها ممکن است خطبه های روز یکشنبه را پخش کنند. یا ممکن است موسیقی پخش کنند. حتی ممکن است همه آنها با هم آواز بخوانند. من نمی توانم تصور کنم که کیفیت صدا خیلی عالی باشد. اما با این وجود، این نوع جامعه پذیری در ما وجود داشت که از پیوند همه در یک خط پدید آمد. و همانطور که شما می گویید، در مواقع اضطراری کاری که کسی انجام می دهد این است که فقط یک حلقه ثابت بلند را به صدا درآورد. این چیزی معادل 911 بود، و همه تلفن سانترال را برمی داشتند و می دیدند که چه اتفاقی می افتد و چگونه می توانم کمک کنم؟ آیا در مورد این سطرها هم دشنام هایی وجود داشت؟ گاهی اوقات آنها همیشه آنطور که باید کار نمی کردند. آره آره بیایید ابتدا در مورد شیطنت های فنی صحبت کنیم. چه چیزهایی ممکن است با این خطوط تلفن سانترال اشتباه باشد؟ آره خوب، اگر تمام کاری که انجام می دهید این است که جریان الکتریکی را از طریق یک سیم بدون محافظ عبور دهید، بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند. البته خطوط ممکن است آسیب ببینند. آنها ممکن است بریده شوند. حیوانات می توانستند آنها را زمین بزنند. مردم می توانستند آنها را زمین بزنند. حتی یک باران شدید ممکن است مدار را زمینگیر کند. در انتقال شما اختلال ایجاد کند. همانطور که می گویم، اگر مدار الکتریکی دیگری داشتید که از آن عبور می کرد، می توانستید تداخل داشته باشید و در نهایت چیز دیگری یا حتی فقط صداهای شبح آلود عجیبی بشنوید. آب و هوا، یخ و برف اغلب این خطوط را از بین می برد. پس اینها 100% قابل اعتماد نبودند. فقط برای اصلاح خطوط کار زیادی انجام شد. و نحوه عملکرد این سیستم های متقابل معمولاً این است که همه مسئول حفظ بخش خود از سیم بودند. باشه. و البته پس از آن شیطنت ها، آسیب عمدی به سیم. سانترال تلفن یزد

سیستم سانترال

سانترال وقتی صحبت از فناوری IP یا تلفن سانترال اینترنتی می شود، اولین واقعیتی که باید از آن آگاه باشید این است که تلفن سانترال SIP و گوشی تلفن سانترال VoIP به عنوان دو ستون قوی که به رشد و پذیرش این فناوری کمک کرده اند، باقی مانده است. بله، این دو رکن اساساً فناوری هایی هستند که به کسب وکارها کمک کرده اند پول زیادی را صرفه جویی کنند و در عین حال بهره وری را افزایش دهند. این دو سیستم کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند و در اینجا در این مقاله به بررسی هر دوی آنها خواهیم پرداخت و بعداً ارزیابی خواهیم کرد که کدام یک از این دو بهتر است. SIP و VoIP چیست؟ به گفته کارشناسان صنعت، پروتکل SIP یا Session Initiation یکی از قدرتمندترین ابزارها یا پروتکل های ارتباطی است که این روزها توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. بسیار همه کاره، مفید است و می توان از آن برای ارسال پیام های چندرسانه ای به چندین طرف استفاده کرد و این ابزار همچنین به افراد از سراسر جهان اجازه می دهد تا از طریق اینترنت، با استفاده از رایانه و دستگاه های تلفن سانترال همراه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این یک سیستم کاملاً متفاوت در مقایسه با PBX است زیرا امکان حمل انواع داده ها از جمله صدا، داده و تصویر را دارد. این دلیل اصلی استفاده از تلفن سانترال های SIP توسط شرکت هایی است که شعبه های متعدد یا کارمندان از راه دور دارند و به شدت به داده های چند رسانه ای متکی هستند. با مقایسه آن با سیستم های VoIP، متوجه خواهید شد که تلفن سانترال های SIP کمی عقب مانده اند زیرا تنظیم و مدیریت آن کمی سخت تر است. این همیشه به عنوان یک اشکال مرتبط با این نسخه به حساب می آید، اما این عامل یک چیز را پاک کرده است که تنها شرکت هایی که یک بخش فناوری اطلاعات قوی دارند می توانند از فناوری مبتنی بر تلفن سانترال SIP استفاده کنند. به دلیل محبوبیتی که مفهوم VoIP از آن برخوردار است، باید به خوبی آگاه باشید که این ابزار یا فناوری برای ارسال پیام های صوتی از طریق اینترنت استفاده می شود. فروشندگان گوشی dect و همچنین گوشی های دیجیتال معتقدند که این بدون شک محبوب ترین روش ارتباط مبتنی بر اینترنت است و تا کنون شرکت هایی مانند اسکایپ آن را به صورت انبوه اتخاذ کرده اند. بهترین ویژگی این ابزار سادگی استفاده است که ابزاری بسیار محبوب و مفید برای مشاغل کوچک می کند. این ابزار کاملاً با خدمات SIP و Time-Division Multiplexing یا TDM متفاوت است، این سیستم VoIP از طریق یک شبکه داده اجرا می شود در مقابل یک شبکه سوئیچ مدار که صرفاً به تلفن سانترال اختصاص داده شده است. تفاوت های کلیدی چیست؟ چندین تفاوت بین این دو ابزار یا فناوری وجود دارد. در این بخش؛ نگاهی به آنها خواهیم داشت. VoIP به معنای برقراری یا دریافت تماس های تلفن سانترالی از طریق اینترنت یا شبکه های داخلی است. SIP یک پروتکل لایه کاربردی است که برای ایجاد، تغییر و پایان جلسات چند رسانه ای مانند تماس های VoIP استفاده می شود. تفاوت زیادی بین آنها به دلیل دامنه آنها وجود دارد. VoIP به خودی خود یک فناوری مجزا نیست. این نوعی فناوری خانوادگی است که در شبکه های امروزی استفاده می شود. SIP یک پروتکل سیگنالینگ است که در ********ر VoIP استفاده می شود. سیستم سانترال
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.