جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۱:۵۸ ۸ بازديد
تلفن سانترال دست دوم
سانترال این اطلاعات که در هشدار گری یافت نمی شود، بعید است که از ذهن دیگری به جز ذهن بل آمده باشد، و حامیان بل احساس می کنند که برتر از توصیف گری است. بل در اینجا روشی را که با آن فرستنده مایع خود در 10 مارس 1876 ساخته و راه اندازی شد، توضیح می دهد. هشدار گری یک فرستنده مایع را توصیف می کند که مستلزم دو الکترود است که تقریباً، اما نه کاملاً لمس می شوند. هر دو الکترود در مایع غوطه ور هستند، که باید در یک ظرف عایق مانند شیشه ای قرار می گرفت، همانطور که در اخطار ذکر شد. این وسیله ای است که گری در نقاشی اخطار خود به تصویر کشیده است. فرستنده مایع بل در 10 مارس 1876 مطابق با مشخصات مندرج در اخطار گری نبود، بلکه بر اساس مشخصات درخواست ثبت اختراع بل ساخته شد. موقعیت الکترودهای بل به طور اساسی با اخطار گری متفاوت بود. الکترودهای بل نسبتاً دور از هم بودند، یکی فقط سطح مایع را لمس می کرد و در آن موقعیت توسط دیافراگم که به صدای انسان پاسخ می داد بر روی آنها اثر می گذاشت. این الکترود است که درست همانطور که بل در درخواست ثبت اختراع خود توضیح داده عمل می کند: «...هر چه سیم رسانا عمیق تر در جیوه یا مایع دیگر غوطه ور شود، مایع مقاومت کمتری در برابر عبور جریان ارائه می دهد. این دستگاهی است که در دفترچه یادداشت بل در 9 مارس به تصویر کشیده شده است و برخی آن را شبیه به آنچه در اخطار خاکستری نشان داده شده می دانند. اگرچه هر دو دستگاه به درستی فرستنده مایع نامیده می شوند، اما در واقع کاملاً متفاوت هستند. بل این کار را انجام داد. با توسعه اطلاعات موجود در اخطار گری، به یک فرستنده مایع کارآمد دست یابید.
دایورت تلفن سانترال روی موبایل
سانترال با ظهور آی سی های LSI، همان معماری را می توان با هزینه کمتری نسبت به رله ها پیاده سازی کرد. علاوه بر این، امکان حذف کابل کشی چند سیم و جایگزینی آن با کابل بسیار ساده تر مشابه (یا حتی مشابه) با کابلی که در سیستم های غیرکلیدی استفاده می شود، وجود داشت. سیستم های کنترل مشترک الکترونیکی به سرعت به سیستم تلفن سانترال هیبریدی مدرن منتهی شدند، زیرا ویژگی های PBX و سیستم کلید به سرعت ادغام شدند. یکی از شناخته شده ترین این سیستم ها AT&T Merlin است. ویژگی ها را می توان به سادگی با استفاده از نرم افزار اضافه یا تغییر داد، که امکان سفارشی سازی آسان این سیستم ها را فراهم می کند. نگهداری ایستگاه ها نسبت به سیستم های کلید الکترومکانیکی قبلی آسان تر بود، زیرا از LEDهای کارآمد به جای لامپ های رشته ای برای نشان دادن وضعیت خط استفاده می کردند. LSI همچنین به سیستم های کوچکتر اجازه داد تا کنترل را توزیع کنند. در قرن بیست و یکم، تمایز بین سیستم های کلیدی و سیستم های PBX به طور فزاینده ای مبهم شده است. سیستم های کلید الکترونیکی اولیه از گوشی های اختصاصی استفاده می کردند که نمایش داده می شد و امکان دسترسی به تمام خطوط و ایستگاه های PSTN متصل را فراهم می کرد. سیستم کلید مدرن اکنون از SIP، ISDN، گوشی های آنالوگ (علاوه بر گوشی های اختصاصی خود - معمولا دیجیتال) و همچنین مجموعه ای از ویژگی هایی که به طور سنتی در سیستم های PBX بزرگتر یافت می شود، پشتیبانی می کند. پشتیبانی آنها از سیگنال دهی آنالوگ و دیجیتال و برخی از عملکردهای PBX باعث ایجاد نام هیبریدی می شود. یک سیستم ترکیبی معمولاً دارای برخی از دکمه های ظاهر تماس است که مستقیماً با خطوط و/یا ایستگاه های جداگانه مطابقت دارد، اما ممکن است از شماره گیری مستقیم به خطوط داخلی یا خطوط خارجی بدون انتخاب ظاهر خط نیز پشتیبانی کند.
تلفن سانترال 7665
سانترال پیام های در حالت انتظار راهی عالی برای حفظ علاقه تماس گیرندگان هستند. در عین حال کسب و کار خود را تبلیغ کنید. در واقع 85 درصد از تماس گیرندگان پیام های در انتظار را به سکوت ترجیح می دهند. ثابت شده است که تماس گیرندگان در صورت ارائه پیام های در حالت انتظار در مقایسه با سکوت یا موسیقی پس زمینه، تا ۲۵ درصد بیشتر در خط می مانند. بنابراین، بدیهی است که انتخاب عاقلانه ای است که به دنبال پیام های منتظر بمانید. و دقیقاً به همان اندازه، انتخاب یک ارائه دهنده پیام نگهدارنده تلفن سانترال مناسب به همان اندازه مهم است. زیرا بیشترین نسبت بودجه بازاریابی شما صرف القای تماس مشتری می شود. بنابراین وقتی آن تماس را دریافت می کنید، برای اطمینان از اینکه تماس به طور موثر انجام می شود، نباید هیچ سنگی را روی دست خود بگذارید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در انتخاب ارائه دهنده پیام نگهدارنده تلفن سانترال مناسب کمک می کند. 1) آیا تجربه دارد؟ گاهی اوقات شرکت های موسیقی و پیام در حال انتظار دارای آخرین فن آوری و تیم جوان هستند و تجربه را فراموش می کنند، اما با توجه به شرکت تولیدی پیام تلفن سانترالی نمی توانید فراموش کنید. تجربه کلی آنها را بررسی کنید. نوع صنایعی که برای آن کار کرده است. 2) آیا نمونه کارها را بررسی می کنید؟خانه تولید صدا ممکن است تجربه گسترده ای داشته باشد، اما آیا به صنعت شما مرتبط است؟ قبل از شروع مشارکت، نمونه کارها را به طور کامل بررسی کنید. ببینید، آیا می توانید رابطه ای بین نمونه کارها و هدف خود مشاهده کنید؟ گواهینامه هر مشتری را مرور کنید و در مورد تجربه و داستان موفقیت آنها بدانید. زیرا مشتریان خوشحال و راضی نشانه پیام توانمند در انتظار ارائه دهنده خدمات هستند. 3) آیا بسته ارزشی برای پول دارد؟ قبل از هرگونه معامله با شرکت تولید کننده صدا، بسته های مختلف را بشناسید. برخی شامل اسکریپت نویسی، برخی فقط شامل تولید هستند، و برخی از بسته ها خدمات را از مفهوم تا اجرا ارائه می دهند. نیاز خود را به شرکت ارائه دهنده خدمات پیام نگهدارنده تلفن سانترالی توضیح دهید، قیمت پیشنهادی یا بسته خدماتی مناسب برای آن دریافت کنید و پس از تجزیه و تحلیل تمامی جوانب بسته، مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین بسته را برای برند خود انتخاب کنید. 4) آیا به پیام نگهدارنده تلفن سانترال آنها گوش می دهید؟می توانید پیام های سفارشی در انتظار، پیام های تبلیغاتی در انتظار را ایجاد کنید یا موسیقی را در پیام نگه داری تلفن سانترال خود قرار دهید. هر چیزی که به کسی که در حالت تعلیق است می دهید باید کیفیتش را داشته باشد. کیفیت پایین یا خطای فنی یا اختلال مداوم می تواند به برند شما آسیب وحشتناکی وارد کند. بنابراین، هرگز در مورد کیفیت مصالحه نکنید. به پیام های آنها گوش دهید، از کار آنها احساس رضایت کنید و سپس پروژه را شروع کنید. در استودیو 52، ما بیش از 4 دهه تجربه در ارائه راه حل های صوتی بصری برای استارت آپ ها به مشاغل غول پیکر صنایع مختلف داریم. تیم ما می تواند به بیش از 20 زبان ارتباط برقرار کند. گویش های فراوان با تسلط زیاد.