جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۱:۵۵ ۹ بازديد
تلفن سانترال تنظیمات
سانترال عنصر گم شده غشایی بود که می توانست صداها را به سیگنال های الکترونیکی تبدیل کند و آنها را به صورت صداهای شنیدنی بازتولید کند. در 10 مارس 1876، بل با موفقیت با واتسون در اتاق مجاور تماس تلفن سانترالی برقرار کرد. او فقط 29 سال داشت. الکساندر گراهام بل مفهوم اصلی تلفن سانترال را کشف کرد. تنها چند ساعت قبل از الیشا گری، بل اولین تلفن سانترال را اختراع کرد. در امریکا، اولین کابل های تلفن سانترال در فضای باز ساخته شد که تنها سه مایل امتداد داشتند. بلافاصله پس از آن، اولین شرکت تلفن سانترال راه اندازی شد. مشترکین حتی زمانی که خطوط مستقیم از طریق سیستم مبادله ای نداشتند، می توانستند تماس های تلفن سانترالی خود را مبادله کنند. مشترکین در فهرست تلفن سانترال اول به جای نام، بر اساس شماره متمایز می شدند، که به یک نفر اجازه می داد چندین شماره داشته باشد. خدمات تلفن سانترالی دیگر فقط برای تماس های محلی نبود. مشترکین می توانستند تماس های تلفن سانترالی از راه دور برقرار کنند که از طریق مدارهای فلزی سیم کشی می شد. Hammond V. Hayes یک سیستم باتری مرکزی ایجاد کرد که از طریق آن همه تلفن سانترال های موجود در یک سانترال به جای باتری های جداگانه، یک باتری مشترک دارند. بعداً برای او حق اختراع برای این کشف صادر شد. آلمون استروگر در کانزاس سیتی اولین سیستم شماره گیری خودکار را اختراع کرد زیرا فکر می کرد اپراتورها توطئه می کنند تا مشتریانش را به سمت رقابت او هدایت کنند. این سیستم ثبت اختراع شد. به سوئیچ Strowger معروف شد. اولین تلفن سانترال پرداختی در هارتفورد، کانکتیکات راه اندازی شد.
دستگاه سانترال بتیس
سانترال هنگامی که در حال ایجاد یک سرمایه گذاری تجاری جدید هستید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که روی یک محصول تلفن سانترال تجاری خوب سرمایه گذاری کنید که فرآیند ارتباط شما را بین شما، کارکنان و مشتریان ساده تر کند. استفاده از چنین سیستمی باعث افزایش وجهه شرکت شما می شود. به سازمان خود احساس حرفه ای بدهید. بسیاری از آنها ممکن است استدلال کنند که با در دسترس بودن یک کامپیوتر. یک سیستم اینترنت و تلفن سانترال ممکن است کاربرد زیادی نداشته باشد. با این حال، برخلاف چنین استدلال هایی، سیستم های تلفن سانترال اداری تجاری بسیار مهم هستند، زیرا فرآیند ارتباط را تسریع می کنند و ویژگی های بهتری را ارائه می دهند. چگونه سیستم های تلفن سانترال را برای مشاغل کوچک بخریم؟یک سیستم تلفن سانترال خوب می تواند به مهم ترین تجهیزات اداری تبدیل شود. سرمایه گذاری روی چنین محصولی باید اولویت اول شما باشد. با این حال، چگونه می دانید کدام یک برای نوع راه اندازی کسب و کار شما بهترین است؟ برخی از چیزهایی که باید از خود بپرسید عبارتند از: چه ویژگی هایی در سیستم تلفن سانترال خود می خواهید، جایی که می خواهید سیستم را در دفتر خود قرار دهید، اندازه آن چقدر باید باشد، هزینه آن چقدر است، آیا امکان ارتقای سیستم انتخابی شما در آینده وجود دارد. شما روی یک محصول مارک دار سرمایه گذاری می کنید و غیره. پس از پاسخ به این سؤالات، گام بعدی شناسایی یک فروشنده آنلاین خوب است که بتواند محصول خوبی ارائه دهد که تمام نیازهای شما را برآورده کند. محصولات زیادی با مشخصات متفاوت وجود دارد که ممکن است خرید یک سیستم تلفن سانترالی که با نیازهای کسب و کار شما مطابقت داشته باشد، برای شما بسیار چالش برانگیز است. با این حال، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، برخی از ویژگی های اساسی که باید انتخاب کنید باید شامل فهرست خودکار، سرویس دهنده خودکار، قدرت پشتیبان گیری، انتقال تماس، توقف تماس، ویژگی های کنفرانس، موسیقی در انتظار، صفحه بندی، شماره گیری مجدد، شماره گیری سریع و پست صوتی جدا از این ویژگی های اساسی، در صورت توانایی، می توانید سیستم هایی با ویژگی های پیشرفته را نیز انتخاب کنید. برخی از ویژگی های پیشرفته در سیستم های تلفن سانترال اداری تجاری شامل یکپارچه سازی تلفن سانترال کامپیوتر، ویژگی های Find me or Follow me و ویژگی های موقعیت مکانی از راه دور است. چندین مؤلفه وجود دارد که هزینه کل سیستم های تلفن سانترال را برای مشاغل کوچک تعیین می کند. اینها شامل تجهیزات، ویژگی های آن، تعداد خطوطی که از شرکت عامل تلفن سانترال انتخاب می کنید، تعداد دستگاه های تلفن سانترالی که می تواند با آن کار کند، نوع دستگاه های دستی یا میز و قابلیت ها و سبک های آن ها، سیم کشی، نصب و پیکربندی می شود. هزینه های حمل و نقل از مکانی به مکان دیگر متفاوت است، اما هزینه ها بسیار معقول است.
تلفن سانترال پاناسونیک شیپور
سانترال در یک کسب وکار کوچک، مهم است که همه چیز به خوبی پیش برود، مخصوصاً در ارتباط. این مقاله در مورد بخش های مهم سیستم های تلفن سانترال تجاری صحبت خواهد کرد. سیستم ارتباطی که کمک می کند همه چیز به خوبی کار کند. 1. زیرساخت IT خوب. امنیت، به ویژه امنیت شبکه، بدون توجه به اندازه و ماهیت، باید یکی از اولویت های اصلی یک تجارت باشد. مزایای متعددی در قرار دادن زیرساخت فناوری اطلاعات در یک مرکز داده ایمن وجود دارد. انجام این کار به شما اطمینان می دهد که زیرساخت ها، کمک ها و اطلاعات حساس در یک محیط پشتیبان و ایمن قرار می گیرند. سرقت هویت به یک مسئله تبدیل شده است، بنابراین بهتر است در امان باشید تا متاسف باشید. 2. VoIP. فناوری Voice over IP به کسب و کارهای کوچک فرصتی برای رقابت با شرکت های بزرگتر، به ویژه با سیستم های تلفن سانترال تجاری خود، داده است. فناوری VoIP به کاهش هزینه کمک می کند و عملکرد و کارایی را افزایش می دهد زیرا ویژگی های بیشتری را با هزینه کمتر ارائه می دهد. شناخته شده ترین کاربرد این فناوری زمانی است که مشاغل کوچک از سیستم تلفن سانترال VoIP استفاده می کنند که با ویژگی های پیشرفته و مدیریت تماس بدون یا با سرمایه بسیار کم به آنها کمک می کند. فناوری Voice over IP از اینترنت برای برقراری تماس استفاده می کند و با خطوط تلفن سانترال معمولی کیفیتی مشابه و گاهی حتی بهتر ارائه می دهد. 3. رسانه های اجتماعی. وب سایت هایی مانند یوتیوب، فیس بوک و توییتر به عنوان ابزاری برای بازاریابی، نمایش و معرفی کسب و کارها به بازار وسیعی مورد استفاده قرار گرفته اند. این رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند به مشتریان احتمالی خود نزدیک تر شوید زیرا می توانید فعالانه با آنها تعامل داشته باشید. رسانه های اجتماعی تقریباً توسط همه افرادی که وارد وب می شوند استفاده می شود. این سایت ها مشتریان را از تبلیغات بازاریابی مانند فروش و تبلیغات آگاه می کنند. مشتریان همچنین می توانند بازخورد بدهند. نظرات در مورد سایت شبکه اجتماعی کسب و کار. 4. کنفرانس اینترنتی یا آنلاین. برخی از سیستم های تلفن سانترال تجاری ویژگی هایی از این قبیل را ارائه می دهند. این برای کارکنان بسیار مفید است، به خصوص اگر کارکنانی از راه دور دارید و نمی توانید شخصاً برای کمک به آنها آنجا باشید. با کنفرانس، می توانید تنها با یک خط با بخش ها و کارکنان مختلف صحبت کنید. 5. اینترنت درجه تجاری یا کلاس. دسترسی به اینترنت، طبق سازمان ملل متحد، اکنون یک حق بشر است. اینترنت یک ضرورت برای تجارت است زیرا این مهم است. تقریباً همه چیز و همه افراد را می توان در اینترنت پیدا کرد. مهم است که یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد، قابل اعتماد و سریع داشته باشید زیرا این امر می تواند به شما و مشتریانتان کمک کند.