جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۱:۳۹ ۸ بازديد
دستگاه سانترال پاناسونیک 6 به 16
سانترال هر سازمان تجاری به طور اجتناب ناپذیری با ضرورت ارتقا یا عدم ارتقای سیستم تلفن سانترال تجاری موجود مواجه است. برای فناوری بهتر تلاش کنید یا کل سیستم تلفن سانترال سازمان را جایگزین کنید. این سوال نیاز به پاسخ برای تعیین بهترین گزینه برای سیستم های تلفن سانترال در سازمان شما دارد. اما قبل از ارزیابی ضرورت سیستم های تلفن سانترال در هر ساختار سازمانی، بهتر است در وهله اول دلایل جستجوی گزینه ها را بیان کنیم. برخی از سازمان ها ممکن است به دنبال ویژگی های پیشرفته ای باشند که سیستم های تلفن سانترال فعلی آنها ممکن است فاقد آنها باشد، در حالی که ممکن است تعداد کمی از آنها با هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم های تلفن سانترال فعلی خود مشکل داشته باشند. گاهی اوقات، افراد و شرکت ها برای پیدا کردن قطعات سیستم تلفن سانترال خود مشکل پیدا می کنند، زیرا برخی از تلفن سانترال ها آنقدر قدیمی به نظر می رسند که تصویر حرفه ای سازمان را نشان نمی دهند. دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که چرا این شرکت ها وجود دارند. سازمان ها به دنبال سیستم های تلفن سانترال پیشرفته برای مشاغل خود هستند. قبل از نهایی کردن هر نوع سیستم تلفن سانترالی، بهتر است ابتدا ویژگی های آنها و اینکه این ویژگی ها برای شرکت یا سازمان شما چه معنایی دارد را ارزیابی کنید. همچنین، این ویژگی ها چقدر برای شما صرفه جویی می کند و چه تاثیری بر حرفه ای بودن شرکت شما دارد.
سانترال استوک
سانترال تلفن سانترال کاری که در اختیار دارید می تواند تأثیر محکمی بر موفقیت یا شکست یک سرمایه گذاری داشته باشد. به همین دلیل است که باید کاملاً مطمئن باشید که هر کاری را که نیاز دارید انجام می دهد. ممکن است به نظر یک درک معمولی به نظر برسد، اما به سختی از دستیابی به نوع سیستم تلفن سانترالی مناسب برای راه اندازی و راه اندازی یک شرکت چشم پوشی نمی شود. امروزه با توجه به پول نقد و تلاشی که بیشتر مردم صرف برقراری ارتباط می کنند، این امر بسیار شگفت انگیز است. هزاران دلار برای دستیابی به فناوری تلفن سانترال همراه مانند تلفن سانترال های هوشمند در حال حاضر کاهش می یابد. مطمئناً، این جدیدترین و براق ترین فناوری است که این روزها به بازار عرضه می شود. اما آیا نباید به همان اندازه در مورد فناوری تلفن سانترال های تجاری هیجان زده باشیم؟ از این گذشته، به تحرک کلی شما به عنوان یک متخصص نیز کمک زیادی کرده است. سعی کنید به همان اندازه که با دستگاه تلفن سانترال همراه جدید خود هیجان زده اید، در مورد ارتقای نحوه ارتباط تلفن سانترالی شرکت خود به عنوان یک تاجر هیجان زده باشید. اگر واقعاً مایلید اتصال دائمی را در اولویت قرار دهید، دستگاه تلفن سانترال همراه شما باید توسط چیزی پشتیبانی شود که به شما کمک می کند با ارتباطات خود به طور کارآمد و مؤثر برخورد کنید. سرمایه گذاری بر روی این نسخه جدید و بهبود یافته تلفن سانترال تجاری قطعاً این کار را انجام می دهد و اگر فرصتی به آن بدهید. سانترال سانترال یا شعبه خصوصی استاندارد سیستم های تلفن سانترال تجاری است و فناوری تلفن سانترال جدید این امر را با پیشرفت سانترال ابری ادغام کرده است. تفاوت عمده این است که PBX ابری می تواند بسیار پیچیده تر از سیستم تلفن سانترال معمولی شما باشد. به عنوان مثال، یک سانترال ابری به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت ویژگی های تلفن سانترال خود را از طریق یک رابط آنلاین سفارشی کنید تا بتوانید سیستم خود را مطابق با عملکرد یا سبک کاری خود شکل دهید. و بسیاری از این بسته های تلفن سانترال تجاری همچنین شامل امکان ارسال و دریافت فکس و پست صوتی از طریق ایمیل است. به عبارت دیگر، شما یک وسیله مفید برای به روز نگه داشتن خود از نظر ارتباط حتی اگر کار دیگری انجام نمی دهید به دست می آورید. اکنون می توانید شروع به برقراری و گرفتن تماس های شرکتی کنید که به دستگاه تلفن سانترال خاصی متصل نیستند، زیرا الگوی فعلی سیستم تلفن سانترال شامل استفاده از اینترنت برای کمک به ارتباطات است. چرا؟ صرفاً زیرا استفاده از گزینه اینترنت به این معنی است که شما مجازی شده اید، به این معنی که شما مجبور نیستید یک شماره تلفن سانترال یا داخلی را به یک تلفن سانترال متصل کنید. در عوض، می توانید شماره مورد نظر را به تعداد واحدهای تلفن سانترالی که می خواهید اعمال کنید. و بله، این شامل فناوری جدید موبایل شما نیز می شود.
سانترال پاناسونیک 824
سانترال خود را در تعدادی از دوره های آموزشی فوق سری که امروزه توسط احتمالاً موفق ترین خدمات مرکز تماس در این حرفه استفاده می شود، آموزش دهید! برای برخی، فروش تلفن سانترالی فقط به این معناست که تلفن سانترال را در دست بگیرید و با مشتری احتمالی تماس بگیرید، یک متن را بخوانید و سپس یک بله یا شاید نه را دریافت کنید. با این حال، بازاریابی تلفن سانترالی مولد بسیار بیشتر از این است. مهم است که آموزش تلفن سانترالی به بازاریابان تلفن سانترالی یاد دهد که چگونه سؤالات درست بپرسند تا بتوانند پاسخ های مناسب را به دست آورند. علاوه بر این، برای آنها مهم است که سؤالاتی بپرسند که می تواند مشتری بالقوه را مورد علاقه خود قرار دهد و آنها را برای اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهاد بخواهد. در واقع رازهای اساسی وجود دارد که بازاریاب های تلفن سانترالی بسیار خوب که در این زمینه موفق هستند تشخیص می دهند که چگونه از آنها برای افزایش فروش خود استفاده کنند. اینها با سوالات درست شروع می شوند. پاسخ های مناسب را نیز درج کنید. بازاریاب های تلفن سانترالی خوب تشخیص می دهند که نمی توانند به سادگی از برنامه خارج شوند. سوال اساسی که بازاریابان تلفن سانترالی موثر می پرسند نام شخصی است که با او تماس می گیرند. واقعاً مهم است که آنها نام را درست بیابند و با لحنی دوستانه با آنها صحبت کنند اگر می خواهند آنها را در خط نگه دارند و فروش را انجام دهند. سوال ضروری دیگر این است که از آنها در مورد نیازهای فعلی آنها در ارتباط با شرکتی که تبلیغ می کنند بپرسید. فروش تلفن سانترالی خوب با سؤالی در مورد خدمات یا محصولات فعلی و احساس آنها در مورد آنها شروع می شود. سپس بازاریابی تلفن سانترالی ماهر از داوطلب می پرسد که در مورد استفاده از خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید چه احساسی دارد. سپس تماس گیرنده باید خود را برای برقراری ارتباط با مشتری احتمالی در مورد استفاده از پیشنهاداتی که ارائه می کند آماده کند. اگر مشتری شما می گوید که علاقه ای ندارد، آموزش تلفن سانترالی باید شامل این باشد که تماس گیرنده علت آن را بپرسد. برای بازاریابان تلفن سانترالی مهم است که کشف کنند چگونه بر مخالفتی که در هنگام ایجاد چنین تماس هایی پیدا می کنند، غلبه کنند. در صورتی که تماس گیرنده بگوید که باید در مورد پیشنهاد فکر کند، سوال اساسی دیگر ممکن است این باشد که بپرسند چه زمانی می توانند تماس را برگردانند. در بسیاری از موارد، فروش می تواند در تماس دوم یا حتی اولین تماس انجام شود. مهمترین سوالی که تماس گیرنده باید بپرسد، فروش است. تماس گیرنده باید آموزش ببیند که نه تنها علاقه مشتری بالقوه را برانگیزد، بلکه با متعهد ساختن مشتری به فروش، معامله را نیز ببندد. بازاریابی تلفن سانترالی ماهر شامل این است که تماس گیرندگان سؤالات مناسب را بپرسند تا منجر به پایان معامله شود. اگر تماس گیرنده بداند چگونه سؤالات درست بپرسد، بازاریابی تلفن سانترالی واقعاً دشوار نیست. آموزش خوب تلفن سانترالی به بازاریابان تلفن سانترالی می آموزد که نه تنها سؤالات درست بپرسند، بلکه چگونه پاسخ های مناسب برای ایجاد فروش تلفن سانترالی بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بازاریابی تلفن سانترالی بین کسب و کار به Tele-Center Inc. گشت و گذار کنید. برای دریافت راهنمایی در مورد چگونگی افزایش ترافیک وب سایت، به Clickadvantage مراجعه کنید.