جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۱:۲۵ ۸ بازديد
سانترال پرظرفیت پاناسونیک
سانترال تعیین اینکه کدام سیستم تلفن سانترال تجاری ممکن است برای کسب و کار کوچک شما مناسب باشد، می تواند تصمیم بسیار مهمی باشد. صاحبان یک کسب و کار کوچک به محصولی نیاز دارند که به آنها کمک کند به رویاهایی که برای شرکت خود دارند دست یابند. لازم است اطمینان حاصل شود که با هر ارائه دهنده ای که می روند، بهترین قیمت ممکن را دریافت می کنند، و همه چیز به خوبی پیش می رود تا هنگام تلاش برای اجرای عملیات روزانه کسب و کار خود، با مشکلات فنی حواسشان پرت نشود.. بهترین نوع فناوری برای یک کسب و کار کوچک، نوعی است که نیازی نیست زیاد به آن فکر کنید، باید هر بار کار کند، و باید مقرون به صرفه باشد. فناوری که استفاده از آن ناشیانه است، به سرعت به یک عامل حواس پرتی تبدیل می شود و شرکت شما را از رسیدن به اهداف خود باز می دارد. سیستم های تلفن سانترال تجاری باید به سادگی کار را انجام دهند تا صاحبان مشاغل بتوانند به آنچه واقعاً مهم است بازگردند: ایجاد روابط عالی با مشتری. انتخاب از میان چندین سیستم تلفن سانترال تجاری با در نظر گرفتن نوع تماس های تلفن سانترالی که شرکت شما بیشتر استفاده می کند آغاز می شود. شرکتی که شماره 888 داشته باشد بیشتر با تماس های دریافتی سروکار دارد و مشخص می کند که به دنبال چه نوع بسته ای هستید. یک سیستم voip می تواند این تماس های رایگان را با هزینه کمتری نسبت به یک شرکت تلفن سانترال سنتی برای شما انجام دهد، و معمولاً می توانید بسته ای دریافت کنید که فقط با تماس های ورودی سروکار دارد تا در هزینه های شرکت تان صرفه جویی شود. اگر شرکت شما با ترافیک تلفن سانترال ورودی و خروجی زیادی سروکار دارد، معمولاً بسته هایی وجود دارند که هر دوی این نگرانی ها را مدیریت می کنند. با این حال، از آنجایی که شما یک شرکت کوچک هستید، می خواهید بسته ای را انتخاب کنید که کل تجربه را تا حد امکان برای کارکنان و مشتریانتان راحت کند. یک سیستم تلفن سانترال تجاری خوب برای اطمینان از اینکه تمام نیازهای تلفن سانترال شما به سرعت برطرف می شود، تمام تلاش خود را می کند. حتماً در مورد میز کمک آنها پرس و جو کنید. اگر هزینه اضافی برای استفاده از آنها وجود دارد، باید هر گونه نگرانی ایجاد شود. یک دقیقه وقت بگذارید و درباره همه گزینه های دیگری که قرار است در برنامه شما قرار بگیرند تحقیق کنید تا مطمئن شوید که واقعاً از کدام ویژگی ها استفاده خواهید کرد. تا زمانی که آن ها انتخاب هایی را ارائه می کنند که فکر می کنید دوست دارید، و نوعی آموزش در مورد نحوه استفاده از آن ها ارائه می دهند، پس می دانید که معامله خوبی دریافت می کنید. هر تلفن سانترال تجاری کوچکی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آنها تیم خدمات مشتری عالی دارند که هر زمان که به آنها نیاز داشتید در کنار شما خواهند بود. تمایل به فناوری اساساً یک انتخاب سبک زندگی است که در آن شما می توانید ایده و اهمیت فناوری در زندگی امروز ما را درک کنید. خدمات شفافی که توسط crexendo Business Telecom برای شما ارائه شده است.قیمت دستگاه های سانترال
سانترال ایالات متحده زمانی که شبکه دیجیتال خدمات یکپارچه (ISDN) با نرخ پایه رابط (BRI) معرفی شد، به دنبال آن سیستم های تلفن سانترال همراه و صدا از طریق IP (VoIP). POTS شکل اصلی مسکونی است. اتصال خدمات مشاغل کوچک به شبکه تلفن سانترال در بسیاری از نقاط جهان. این اصطلاح منعکس کننده فناوری است که از زمان معرفی سیستم تلفن سانترال عمومی در اواخر قرن نوزدهم در دسترس بوده است، به شکلی که عمدتاً علیرغم معرفی شماره گیری لمسی، مبادلات تلفن سانترالی الکترونیکی و ارتباطات فیبر نوری در تلفن سانترال سوئیچ شده عمومی بدون تغییر بوده است. شبکه (PSTN). ارتباطات دو جهته (فول دوبلکس). جفت سیم از سوییچ دفتر مرکزی به خانه مشترک، حلقه مشترک نامیده می شود. این ولتاژ جریان مستقیم (DC) را با ولتاژ نامی -48 ولت هنگامی که گیرنده روی قلاب قرار دارد، توسط یک سیستم تبدیل برق در دفتر مرکزی تامین می شود. این سیستم تبدیل برق با یک بانک باتری پشتیبان می شود و در نتیجه در هنگام قطع برق به مشتریانی که توسط برق آنها تامین می شود، خدمات ادامه می یابد. حداکثر مقاومت حلقه 1700 اهم است که با استفاده از سیم استاندارد 24 گیج به حداکثر طول حلقه 18000 فوت یا 5 کیلومتر تبدیل می شود. حلقه های بلندتر اغلب با سیم 19 گیج بزرگتر و با مقاومت کمتر و/یا تجهیزات اداری مرکزی تخصصی به نام گسترش دهنده حلقه ساخته می شوند. بسیاری از ویژگی های تماس پس از کامپیوتری شدن مبادلات تلفن سانترالی در طول دهه 1980 در ایالات متحده در دسترس مشترکان تلفن سانترال قرار گرفت. خدمات شامل پست صوتی، شناسه تماس گیرنده، انتظار تماس، شماره گیری سریع، تماس های کنفرانسی (تماس سه طرفه)، 911 پیشرفته و خدمات Centrex است. مدارهای ارتباطی شبکه تلفن سانترال عمومی سوئیچ شده همچنان با پیشرفت در ارتباطات دیجیتال مدرن می شود. با این حال، به غیر از بهبود کیفیت صدا، این تغییرات عمدتا برای مشتریان شفاف بوده است.