جمعه ۰۶ اسفند ۰۰ | ۱۰:۰۲ ۹ بازديد
سانترال کارا
سانترال برای صرفه جویی در قیمت تابلوهای تلفن سانترال، باید سخت به دنبال آن باشید. با توجه به OFCOM (سابق OFTEL) انگلستان بازار بسیار رقابتی دارد. حدود 25 سال پس از آزادسازی صنعت ارتباطات، تعداد زیادی از دلالان ارتباطی وجود دارند که دائماً ساختار قیمت سیستم های تلفن سانترال خود را بررسی می کنند. این یک واقعیت است که تابلو برق. قیمت متوسط سیستم های تلفن سانترال همراه با تاریخ کاهش یافته است. دلیل اصلی این است که سازندگان این دستگاه های تابلو برق هر روز تشنه تجارت هستند. مدل معمولی برای چرخه عمر محصول در بیشتر صنایع به این معنی است که قیمت اقلام با بلوغ محصولات کاهش می یابد. این مبتکران هستند که دلار بالایی را برای لوازم الکترونیکی می پردازند، زیرا اکنون باید آن را داشته باشند و تولیدکنندگان این را می دانند. ساختارهای شارژ اولیه علاوه بر این با هزینه های قابل توجه مرتبط با ابزارآلات برای ایجاد چیزی جدید توجیه می شوند. قیمت تابلوی تلفن سانترال در اینجا مستثنی نیست. پذیرندگان اولیه نسبت به اولین بخش از افراد مبتکری که با قیمت تابلوی تلفن سانترال راه اندازی خرید کرده بودند، یک امتیاز جزئی از قیمت به دست آوردند. اما این اکثر خریداران بودند که به خاطر صبرشان پول پرداخت کردند. در همین حال، بخش مخابرات به سمت خدمت به عقب مانده ها حرکت کرده است. سازمان هایی که برای دومین بار اقدام به خرید تجهیزات تابلوی تلفن سانترال می کنند. خود نگهبانان مخابرات به ارزان تر شدن کارها کمک کرده اند، زیرا انگیزه های متفاوتی نسبت به آنچه در ابتدا تصور می کردیم دارند. بیشتر سودآوری آنها از درآمدهای حق امتیازی مانند تعمیر و نگهداری تابلوی تلفن سانترال شما ناشی می شود. برای کسانی که به طول عمر خود می بالند، تمرکز آنها به این حق امتیازها معطوف شده است. آنها در تخفیف قیمت تابلوی تلفن سانترال برای برنده شدن در سفارش راحت هستند. سود حاصل از خطوط و دقایق نیز به نصابان تلفن سانترال کمک کرده است تا قیمت سخت افزار سوئیچینگ را هدر دهند. شرکت ها معمولاً بیش از هزینه های سالانه مکالمه شان در قالب قیمت تابلوی تلفن سانترال، هزینه می کنند. فروشنده این را می داند. بنابراین حاشیه روی کیت از اهمیت کمتری برخوردار است. اگر می خواهید کاهش بیشتری داشته باشید، باید در اینترنت گشت و گذار کنید، جایی که قیمت تابلوی تلفن سانترال اصلی ترین پیشنهاد بازاریابی است. این افراد متخصص دارای تسلیحات اضافی از فروشندگان بسیار پایین تری هستند. خوب، آنها از پیش فروش بازدید نمی کنند، اما این واقعاً مزیتی به آنها می دهد. برای کسانی که ملاحظات زیست محیطی برایشان مهم است، دستاوردهایی به دست خواهد آمد که در سفرهای کمتر با ماشین محقق می شود. فروشندگان مجهز در حال حاضر ویدیوهای آنلاینی دارند که حتی می توانند به خریداران بالقوه نشان دهند.
شماره تلفن سانترال
سانترال هر سازمان تجاری به طور اجتناب ناپذیری با ضرورت ارتقا یا عدم ارتقای سیستم تلفن سانترال تجاری موجود مواجه است. برای فناوری بهتر تلاش کنید یا کل سیستم تلفن سانترال سازمان را جایگزین کنید. این سوال نیاز به پاسخ برای تعیین بهترین گزینه برای سیستم های تلفن سانترال در سازمان شما دارد. اما قبل از ارزیابی ضرورت سیستم های تلفن سانترال در هر ساختار سازمانی، بهتر است در وهله اول دلایل جستجوی گزینه ها را بیان کنیم. برخی از سازمان ها ممکن است به دنبال ویژگی های پیشرفته ای باشند که سیستم های تلفن سانترال فعلی آنها ممکن است فاقد آنها باشد، در حالی که ممکن است تعداد کمی از آنها با هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم های تلفن سانترال فعلی خود مشکل داشته باشند. گاهی اوقات، افراد و شرکت ها برای پیدا کردن قطعات سیستم تلفن سانترال خود مشکل پیدا می کنند، زیرا برخی از تلفن سانترال ها آنقدر قدیمی به نظر می رسند که تصویر حرفه ای سازمان را نشان نمی دهند. دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که چرا این شرکت ها وجود دارند. سازمان ها به دنبال سیستم های تلفن سانترال پیشرفته برای مشاغل خود هستند. قبل از نهایی کردن هر نوع سیستم تلفن سانترالی، بهتر است ابتدا ویژگی های آنها و اینکه این ویژگی ها برای شرکت یا سازمان شما چه معنایی دارد را ارزیابی کنید. همچنین، این ویژگی ها چقدر برای شما صرفه جویی می کند و چه تاثیری بر حرفه ای بودن شرکت شما دارد.
گوشی تلفن سانترال پاناسونیک kx-t7665
سانترال داشتن یک سیستم تلفن سانترال خوب یا بد کاربردی می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست یک شرکت باشد. اگر یک مصرف کننده احتمالی نتواند از طریق تلفن سانترال با شما تماس برقرار کند، این احتمال وجود دارد که تلاش خود را متوقف کند و به سادگی با یک تامین کننده دیگر تماس بگیرد. مهمتر از داشتن یک راه حل تلفن سانترالی که می تواند هر فردی را در انتهای خط قرار دهد، سیستمی است که به خوبی پیاده سازی شده است که می تواند به سرعت مشتری را به سمت افرادی هدایت کند که باید در شرکت شما در هر کجا که ممکن است با آنها ******** کنند. تقریباً برای هر شرکتی راه حل های متنوعی وجود دارد. به همین دلیل، ایده بسیار خوبی است که درک روشنی از خواسته های فعلی کسب و کار شما در یک راه حل تلفن سانترالی داشته باشید. یک عامل کلیدی انعطاف پذیری است زیرا یک سیستم تلفن سانترال سانترال ممکن است چندین سال دوام بیاورد و بنابراین، شما باید یک سیستم تلفن سانترالی داشته باشید که بتواند با جایی که کسب و کار شما در آن زمان ممکن است باشد، سازگار باشد. اندازه سیستم ها معمولا تا حدودی مدولار است. اندازه معمولی از طرح 3 خط با 8 تلفن سانترال، 8 خط با 16 تلفن سانترال، 12 خط با 24 تلفن سانترال برای مثال پیروی می کند. اخیراً استفاده از راه حل VoIP به جای خطوط تلفن سانترال متعدد رایج شده است. این با انتقال داده های صوتی از طریق یک اتصال داده محقق می شود. برای راه حل های تلفن سانترال معمولاً یک IP PBX برای مثال آنهایی که توسط Mitel طراحی شده اند که ترکیب صدا از طریق IP را با شبکه داخلی تلفن سانترال تسهیل می کنند. بسیاری از شرکت ها فقط از تلفن سانترال های نرم افزاری از طریق لپ تاپ یا رایانه خود همراه با هدفون استفاده می کنند. برخی از عوامل قابل توجه دیگر که باید در نظر بگیرید، تعداد مکان هایی است که باید به راه حل خود متصل شوید. این همچنین می تواند شامل پذیرایی از افرادی باشد که در حال سفر هستند و مقدار زیادی از زمان خود را خارج از دفتر می گذرانند. شما همچنین باید خدمات حرفه ای اضافه شده ای را که احتمالاً می خواهید به عنوان بخشی از PBX خود در نظر بگیرید. چیزهای واضحی که از یک سیستم تلفن سانترال انتظار دارید ممکن است شامل پست صوتی، برگزاری تماس و کنفرانس باشد زیرا این موارد برای بسیاری از شرکت ها بسیار حیاتی هستند.